عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

کارای جدید 13 ماهگی

1392/1/28 12:02
نویسنده : سمیرا
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

انقدر شیرین شدی جدیدا که نگو . البته شیرین بودییییی خانومی شیرین تر شدی فدات شم . دیروز یه لیوان آب دستت بود ریختی رو زمین دیدمت گفتم واییییییی آنیسا دستتو گذاشتی رو لپت آروم گفتی اوووووی الهییییییی فدات شم ادای منو در میاری بعدشم یه دفعه نمیدونم از کجا یه دستمال پیدا کردی و تند تند شروع کردی پاک کردن آب باورم نمیشد قربونت برم یه ربع داشتی زمینو میسابیدی منم غش کرده بودممممممم .قربونت برم عزیزم نمیخواد از الان انقدر زحمت بکشی .

عاشق تاب بازی تو پارکی . سر کوچه مامانی اینا یه پارک تا از جلوش رد میشیم تند تند میگی آبه آبه (تاب ) هههههههه هم به آب میگی آبه هم به تاب . انقدر خوشگل میگی برات ضعف میکنم .

این روزا دیگه قشنگ راه میری میبریمت پارک واسه خودت قشنگ میگردی و ما همش باید دنبالت باشیم .

عاشق چوب شوری  . تو هر حالتی و هر جایی تا بهت چوب شور میدم میزنی زیر خنده قربونت برم دختر بد غذای من .

آنیسا پیششی چی میگه : میو میو  آخخخخخخخ انقدر ناز میگی آدم برات غش میکنه

آنیسا بابایی چی کار کرد : آبیجه صدای عطسه در میاری . خدا نکنه یکیم عطسه کنه 100 بار پشت سرش میگی آبیجه و میخندی .

هر کی میره حموم شما یه ساعت پشت در حموم وایمیسی و در میزنی که تورم ببرتت حموم عاشق آب بازی .

از رقصیدنت که دیگه نگووووووو . تا یه نمه آهنگه قر دار باشه سریع بلند میشی و تند تند میرقصی . خیلیییییییییییی خوشگل میرقصی مامانی فدات شه .

اینم چند تا عکس از 13 ماهگیت خانومم :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

سمیرامامان پرنیان
28 فروردین 92 12:16
چه ناز وایستادی خالههه هزار تا بوس واسه آنیسای شیرین زبون
نیلوفر
28 فروردین 92 15:01
سلام عزیزم سیزدهمین ماهگردت مبارک باشه،هه من که کلی خندیدم از کارایی که مامانی از شما گل دختری نوشته،ایشالا که تنت همیشه سالم باشه و لبات خندون نانازم
مامان آراد(خاطره)
28 فروردین 92 15:49
13 ماهگیت مبارک عزیز خاله... قبونت برم با شیرین زبونیا و شیرین کاریات.. آراد هم وقتی چیزی میریزه فوری میره یه دستمال میاره و مثلا پاکش میکنه... آفرین به دخمل تمیز خاله... بوس از روی ماهت
متین من
29 فروردین 92 2:00
13 ماهگیت مبارک دخترشیرین زبون چه کارای چه حرفای بامزه ی یادگرفتی افرین خاله زمین پاک میکردی کلی منو خندوند دختر زرنگ وتمیز ازالان بوووووووووووس
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 17:58
13ماهگیت مبارک عشقم آفرین به تو دخمل باهوش و بامزه
مامان دخملی
1 اردیبهشت 92 1:38
سلام عشقم خاله جون 13 ماهگیت مبارک فدات بشم الهی که انقدر خانمی میدونی عاشقتم آخ توی این عکس آخری که میخوام بخورمت عزیزم سمیرا جونم مواظب دختر گلی باش و براش اسپند دود کن من که عاشقش هستم
مامان مانی
1 اردیبهشت 92 17:04
سلام سمیرا جون خوبی عزیزم خیلی مدت بود که وبلاگ انیسا جون و باز نکرده بودم امروز بعد از مدتها وقتی باز کردم دیدم چقد بزرگ شده عزیزم راه می ره امیدوارم همیشه سلامت باشه از طرف من یه ماچ گنده بکنش
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 اردیبهشت 92 11:54
خدا حفظش کنه دخملی تو خیلی بانمکه ماشالا
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 اردیبهشت 92 14:32
مرسی که اومدی و داری همه مطالب رو می خونی
یک عاشقانه آرام
2 اردیبهشت 92 15:55
ای جونم چقدر زود بزرگ شد...انگار همین دیروز بود عکس بارداریتو گذاشته بودی و میگفتی چاق شدی...
رنگارنگ
3 اردیبهشت 92 0:40
سلام من تمام مطالب وعکساتون رو دیدم خوش بحال دخملی عزیزم که این جور بابا مامانی داره .آنیسا دوست دارم جگرم
شقایق مامان آرشا
4 اردیبهشت 92 21:16
وای چه با نمک کی تو رو قشنگت کرده اینهمه نازت کرده؟
آتیلا جون و مامان شیما
5 اردیبهشت 92 0:40
سلام سمیرا جان... خوبی خانوم...؟ ما که دلتنگتون شدیم شما رو نمیدونم...!؟ فسقلی خاله شما گه گاهی دست ماما رو بگیر بیار پیشمون...
مامان نیکادل
5 اردیبهشت 92 6:29
به به جون دلم آنیسای من دلم شاد شد با دیدین عکسات
مهسا(مامان هستی)
5 اردیبهشت 92 18:00
خصوصی داری
«فائزه»دختردايي دينا
6 اردیبهشت 92 15:15
سلام مامانآنيسادر ضمن تبريك پيشاپيش روزمادر+چرا ازت خبري نيست عزيزم؟ حتماً مي گي چرا از من خبري نيست!خب من هم درگير امتحانات بودم كم تر از دوستان خوبي مثل شما ياد كردم باز هم ببخشيد،شما هم بيا نظر بذار
مامان پارمیس
6 اردیبهشت 92 17:07
وایییییییییی جیگرتو دو لپیییی بخورم آنیسا خانم خوشگل 13 ماهگیت مبارک ایشالله در کنار مامانی وبابایی شاد شاد شاد باشی عشقـــــــــــــــــــم
مامان آنیسا
7 اردیبهشت 92 16:57
ماشالا ماشالا چه عکس های خوشگلیچقدر شما بزرگ شدی آنیسا کوچولو !ماشالا
نرگس مامان باران قلنبه
7 اردیبهشت 92 18:12
سلام عزیزم امیدوارم هر روتون پر از شادی باشه من یه دخمل کوچولو دارم به اسم باران مظفری که تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده و خیلی دلش میخواد اول بشه ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید یه دقیقه بیشتر طول نمیکشه حتما رای بدهید ادرس جشنواره اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
مهسا مامان کیارش
9 اردیبهشت 92 12:53
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 13:20
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
مامان ترانه
10 اردیبهشت 92 13:31
بهترین مامان دنیا روزت مبارک
مامان ماهان نفسی
10 اردیبهشت 92 13:33
هزار ماشالله چه دخمل خوشگلی شده برای خودش راستی سمیرا جون خیلی داره رفته رفته شبیه باباجونش داره میشه خدا برات حفظش کنه خیلی ملوسه
سارا(مامان امیر پرهام)
10 اردیبهشت 92 15:46
عزیز خاله ماشاالله چه بزرگ شدی بوس بوس مادر خانمی روزی که خداوند این فرشته کوچک را به تو بخشید میدانست که لایق مادر شدن و عشق ورزیدن هستی روزت مبارک
نیلوفر
10 اردیبهشت 92 18:44
سلام بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند.... روزتون مبارک
مامان دخملی
10 اردیبهشت 92 22:37
خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد ! روز زن مبارک !
مامان روژینا
10 اردیبهشت 92 23:29
آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر سمیرا جون روزت مباااااااارک در ضمن دخملمونم خیلی خیلی ناز شده اسفند یادت نرههههههههه
مامان عسل
11 اردیبهشت 92 10:36
مادر ای والاترین رویا ی عشق مادر ای دلوا پس فردای عشق مادر ای غمخوار بی همتا ی من اولین و آخرین معنای عشق روزتون مبارک
مامان عسل
11 اردیبهشت 92 10:37
۱۳ ماهگی آنیسا جون مبارک هزار ماشالا
متین من
11 اردیبهشت 92 12:43
کمترین آرزویم این است: هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو! روزت مبارک
مامان ماهان نفسی
11 اردیبهشت 92 13:05
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید مادرم جـــــونم فـدات برم قــــربــون چشات تو اگــــــــه نگام کنی جون میدم واس نگات مامان جونی روزت مبارک
مامان دینا
11 اردیبهشت 92 16:07
روز مادرو بهت تبریک میگم عزیزم ممنون که به ما سر زدین
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 16:45
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
وروجک مـــــــــــــــــــــــا
12 اردیبهشت 92 0:27
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . . روزتون مبارک انشالله همیشه سایه تون بالا سر آنیسا جون باشه
مامان محمدرضا
12 اردیبهشت 92 0:43
سلام مامان آنیساجونم . روزت مبارک خانومی ایشالله همیشه سایت رو سر آنیسا جون و بابا پیمانش باشه .
مامان بهی
14 اردیبهشت 92 11:35
سلاااام عزیز دلم با 2 تا پست جدید آپم خوشحال میشم بسریو نظرتو بگیییی خصوصیم داری فدای آنیسام بشم من
مهسا مامان نورا
14 اردیبهشت 92 14:40
نازکم چه دختر بلایی خوشحالم از اینکه شما رو لینک کردم دوستم به ماهم سر بزنید.
maman taraneh
14 اردیبهشت 92 17:40
هم تولد داریم هم عروسی بدو بیا دوستم
ادی
14 اردیبهشت 92 22:47
هزار هزار ماشالله
الناز مامان ارمیتا
16 اردیبهشت 92 23:42
ای خدا تو چقدر خوردنی هستیییییییییییی
حكيمه مامان اركان و رونيكا
17 اردیبهشت 92 0:40
سيزده ماهگيت مبارك عشق خاله چه عكسهاي خوشگلي الهييييي
حكيمه مامان اركان و رونيكا
17 اردیبهشت 92 0:41
خاله جون سيزده ماهگيت مبارك چه عكسهاي ناز و خوشگلي الهييييي
حسین
17 اردیبهشت 92 13:04
سلااااااااااام خوبی عزیزمن آنیسای شیطون چه خبر ببخشید دیر سرزدم چند بار اومدم ولی نشد سر بزنم خداروشکر از دعای شما خیلی بهترم شنبه جواب ازمایشم اومد میکن امید ی هست بازم توکبل بخدا نمیدونم چرا به شما گفتم ببخشید قصد ناراحت کردن نداشتم آنیسای خوشگل من دلم برات تنگ شده همیشه بیادتم کاش بودی گازت میگرفتم سلام مامان (خواهر عزیزم ) و بابایی برسون دوستت دارم
رهایی
17 اردیبهشت 92 16:57
چرا آپ نمیکنی>؟ دلمون تنگید
شیوا
20 تیر 92 10:12
خیلی ممنون که به وبلاگم اومدی و نظر دادی اینا چقدره نازن اجی شیوا قربونتون بره
مهدی
30 تیر 92 22:20
دخترکوچولوی زیبایی است خدا برای پدر و مادرش نگه دارد...
ღ√امیرو لیلیღ√
1 مرداد 92 22:47
سلام عزیزدلمممممممممممم پیامکگ زدم گلم والانمیدونم چی بگمممممم خیلی جیگره موفق باشین
Ghazal
10 مرداد 92 16:37
آخی نازی باشه حتما رای میدم به دوستام هم میگم رای بدن حالاچه جور مسابقه ای هست؟
سید
10 مرداد 92 17:16
سلام من بهش رای دادم چون خیلی نازه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مریم
11 مرداد 92 17:06
سلام وای چه نی نیه نازو جیگری داری چشم اگه تونستم اون کاری روکه گفتی انجام میدم
ستاره
11 مرداد 92 17:47
سلام خانومی... امیدوارم خوب باشین، ممنون که به وبم اومدین. عکسای دختر گل و نازتون رو دیدم،خدا براتون نگهش داره و حفظش کنه و ایشالله سایه ی بابا و مامانش همیشه رو سرش باشه و امیدوارم دختر گلتون تو مسابقه اول شه. اینم واسه آنیسا خانوم
شرمیا
14 مرداد 92 0:13
سلام مامانی مهربونش کاش منم مامانی به مهربونی تو داشتم عسلم من به دخمل گلت 20 رای دادم امیدوارم برات کافی باشه با شماره های مختلف البته!
محمد
15 مرداد 92 21:54
سلام ابجی من به کوچولو شما رای دادم انشاالله موفق بشید ا
الهه
16 مرداد 92 1:26
سلام سمیرا جان من رای دادم ب دوستامم میگم ایشالله نی نی تون ببره ولی خبر برنده شدنشو بده خوشحال شیم.امیدوارم ببره وشما وباباش خوشحال شید بووووووووووووووس از دخترنازتون
پریسا74
16 مرداد 92 13:19
الهی الهی..خدا براتون تا هزار سال حفظش کنه عسیسم..ایشالله همیشه کنارهم شاد وسلامت باشین.آره اس زدم عسیسم.ایشالله برنده میشی.از عوض منم ببوسش
فاطیما
17 مرداد 92 17:17
امیدوارم همیشه در کنار شوهرتون خوش باشین رای دادم
HADI
18 مرداد 92 16:30
سلام باشه چشم حتما کی می تونه به همچین دختر ناز و خوشکلی رای نده من فرستادمش امیدوارم اول بشه
فرشید
18 مرداد 92 20:20
اینم یکی مونده به اخرش تو دل بروعه خیلی
خاطره
18 مرداد 92 21:32
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه... در ضمن به دخملت رای دادم
Aynaz
18 مرداد 92 22:53
سلام سميرا خانوم منم پيامك زدم اميدر وارم آنيسا جون دربياد