عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

نی نی و باباش تو بیمارستان

1390/12/27 22:21
نویسنده : سمیرا
2,057 بازدید
اشتراک گذاری

وای سلااااااااااااااااام بچه ها ببخشید دیر اومدم این کوچولو نمیزاره ما آب بخوریم . حسابی سرمون گرمش شده . واییییییییییییی اگه ببینیدش . عین فرشته ها میمونه . امروز 3 روزه شد . ببخشید همه کامتنانونو دیدم ولی نمیتونم الان جواب بدم زودی میام پیشتوووووووووووون . دوستوووووووووون دارم

 

آنیسا و باباش تو بیمارستان

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان دخملی
27 اسفند 90 22:34
آخ جیگرشو بخورم فداش بشم بازم عکس بزار از جیگر من اسپند دود کن واسه دختر گلی
آوين
28 اسفند 90 0:31
سلام سميرا خانوم قدم نورسيده مبارك تو كه ما رئو از نگراني كششششششششششششتي .... ولي خوب خدا رو شكر خوش قدم باشه خخخخخخخخخخخخخخيلي نازه از قول من لوپشو ببوس
هلیا
28 اسفند 90 1:29
salam azizam.ghadame no reside mobarak.mashala kheili naze .khoda hefzesh kone.axaye bishtari az fesgheli bezar
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
28 اسفند 90 1:51
مباركههههههههههههه ماشااله چه ني ني ماهييي انشااله با حضورش درهاي رحمت و خير و بركت به روتون باز بشه و يه عمر با شادي و سلامتي و موفقيت زندگي كنين. قدمش مباركككككككككككككككك
مامان بهی
28 اسفند 90 10:43
ایییییییییی جانم چه خوشمله خدا واستون نگهش داره نزدیک عید این بهترین خبر بود سمیرا جون عیدی مارم دادی دیگه
پرگل
28 اسفند 90 10:53
ای جانمممممممممممم....قدمش پر برکت باشه زیر سایه خدا و بابا مامانش ایشالا مراقبش باشین جوجو رو که تا 3 ماهگی وقت سرخاروندن هم براتون نمیزاره
مامان آرتین جونی
28 اسفند 90 11:38
مبارک باشه ان شاالله قدمش پر از برکت و خیر باشه چقدرم کوچولو و نازه امروز فقط به نیت نی نیت اومدم بوس برای فرشته کوچولو ومامانش
ازاده مامانه هانا
28 اسفند 90 14:22
الهییییییی قدمش واستون مبارک باشهههه خانومییییی خییلی عسله. ایشالا یر سایه پدر مادر بزرگ شه بوسششششششش کن نفسمو.شاید در اینده هانا و انیسا دوستای خوبی برا هم باشن مواظبه خودت باش خیلی این روزا به خودت برس حسابی بخواب و بخور کاره منو نکن خواهر بووووووووووووووووووووووووووووووووس لینکت کردم با اجازههههههه
مامان مانی
28 اسفند 90 14:33
سلام نازی ..مبارکه سمیرا جون انیسا جون و یه عالمه از طرف من ببوس انیسا جون به دنیا خوش اومدی عزیزم
مامان محمدرضا
28 اسفند 90 15:45
آخی ...مبارکه . نمی دونی چه ذوقی کردم . ایشالله خوش قدم باشه واستون
مامان نسترن
28 اسفند 90 17:17
بوی عیدی بوی سیب بوی کاغذ رنگی بوی ماهی دودی وسط سفره عید بوی یاس جانماز ترمه مادر بزرگ با اینازمستونو سر می کنم دوست خوبم پیشاپیش سال نو رو به خونواده کوچیک وصمیمیت تبریک می گم بازم تبریک می گم خانومی قدمش مبارک
مامان آراد(خاطره)
28 اسفند 90 19:45
وااااااااااااااااااااای...سمیرا جون مبارک باشه.. عشق خاله خوش اومدی...ایشالا که قدمش مبارک باشه :
mamane jojoha
28 اسفند 90 20:04
سلام سمیرا جون.مبالکه.کوشولو رو از طلف من یه عالمه ببوس
نگین مامان رادین
29 اسفند 90 2:36
میلاد هر کودک شکفتن گلی را ماند که می آید و می شکفد و می بالد و امید می آفریند؛ در آستانه ی سال نو برای همه ی کودکان دل بندی که به نخستین عید نوروز زندگی خود سلام می کنند آرزوی بهروزی و نیک بختی و نیک فرجامی داریم. انیسای عزیز اولین نوروزت مبارک
سپیده
29 اسفند 90 10:02
مبارکه به دنیا خوش اومدی خیلی دوست دارم راستی لینکت کردم
مامان دخملی
29 اسفند 90 10:09
دوست خوبم سال خوبی داشته باشی در کنار آنیسا و باباش مواظب خودتون باش
مامان آرینا
29 اسفند 90 12:51
سلام عزیزم مبارک باشه امیدوارم با قدمش زندگی شیرینتون و هزاران برابر شیرین تر کنه. نازی نی نی کوچولو به زمین خوش اومدی
مامان بابای الیسا
29 اسفند 90 14:26
سلام. بالاخره نی نی نازتون به دنیا اومد مبارکتون باشه شما عیدیتونو گرفتین ایشالاه که خدا واستون نگهش داره عزیزم پیشاپیش عیدو بهتون تبریک می گم.
نایسل
29 اسفند 90 14:55
مبارکتتتت باشع عشقمممممممممم چشمت روشن فداتت شمممم عزیزززز دلممم خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.

نایسل
29 اسفند 90 14:55
به این دنیا خوش اومدی فدات شم هزار هزارت ا بوسسس
ادی
29 اسفند 90 16:31
واییییییییییییییییی سمیرا جون قدمش مبارک. ان شالله زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه. یه دختر خوب و گل. خیلی تبریک میگم بهت. مواظب خودت و فرشته نازت باش . سال نو هم مبارکککککککککککککککککککککککک
سیما
29 اسفند 90 23:44
ای جونم ماشالا هزار ماشالا چه عروسکیه ایشالا خوش قدم باشهد خیر ببنید ازش باباش چه خوشحاله هههههههه ولی حیف بلد نیست بغلش کنه ای خدا منم نینیمو دلم خاست :
کودکانه های من
1 فروردین 91 11:05
سلام عزیزم‏ مبارک باشه گلم،انشالله با قدمش واستون خوشبختی بیشتر بیاره
sima
1 فروردین 91 17:47
salam azizam man ru ninisite behet chand bar gftam chikar kon ba esme karbarie eshgh mobareket bashe belakhare nini umad akhar sezaian kardi ta tabii ??, boos b to va nini
مامان دینا
2 فروردین 91 12:32
سلام خانومی مبببببببببببببببباااااااااااااااررررررررک باشه عسسسسسسسسسسسسسسیس خاله رو ببوس
mamane Ali
2 فروردین 91 20:10
چشمتون روشن .. قدم نورسیده ی نازتون مبارک .. عیدتون هم مبارک
مامان انیسا
3 فروردین 91 0:31
اخی عزیزم خوش اومدی خاله مبارککککک
مامان ماهان نفسی
5 فروردین 91 1:06
تبریک = عجب سالی امسال با دخمل گلت خدا حفظش کنه خیلی خوش امده از طرف من ببوسش مواظب خودتم باش مامان خانمD>
مامان نفس طلایی
5 فروردین 91 15:42
سلام عزیزم عیدت مبارک قدم گل دخملت هم مبارک انشاالله همیشه در کنار هم شاد باشین
خاله زهره
6 فروردین 91 2:59
=سلام سمیرا جون قدم نورسیده مبارک باشه چه نی نی نازی داری! سال نو مبارک!
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
7 فروردین 91 4:29
عيدتون مبارك. اولين عيدنوروز آنيساجوني هم مبارك باشه. ماماني بيا زودي برامون عكس بذار و از حال و هواي خوشگله بهمون خبر بده ديگه
فاطمه سادات
8 فروردین 91 14:46
مباااااااارکه ای جاان
آوين
9 فروردین 91 17:36
سميرا خانوم عيدتون مبارك خدايي امسال چه عيدي باحالي از خدا گرفتي تنبل خانوم نميخواي بياي وب دخملي را به روز بكني دلمون تنگ شده براتون
مامان فينگيل
14 فروردین 91 10:29
سلام بر مادر و دختر زيبا... دلم براتون تنگ شده بود توي جشن نوروز همش تو فکرت بودم... قدم نو رسيده مبارک سميرا جونم... ايشالا که سايه بابا پيمان رو سر اين دختر خوشگل باشه و البته رو سر تو... اميدوارم که سال بسيار بسيار خوبي رو در کنار دخمل و همسرت داشته باشي عزيزم...
نسترن
14 فروردین 91 12:19
مبارکههههههه سمیرا جونم...انشالله قدمش سبک باشه.خیلی خوشحال شدم به خدا..خدارو شکر راحت شدی..
نرگسی
14 فروردین 91 19:29
سمیرا جون نمیخوای بیای ؟؟ بابا آخه مردیم .. یه 2 دقیقه ..
maral
11 خرداد 91 11:09
dokhmaletoon kheili kheili naze
امیر
17 آذر 91 16:58
سلام خیلی بهتون تبریک میگم من امیر عاشق بچه هستم .بازم من امیر عموی بارسای قندو عسل.یاسمین زهرا.مینیاتوری وووووهستم .راستش الان اسمتونو دیدم یهو یادم افتاد بارسال سال90تو بست عکس من و بابایی وقتی شما تازه...براتون کامنت گذاشتم ولی کامنتم بهتون نرسیده شایدو الان شما با آنیسا که هشت ماه هستش شاد و خوشحال هستید خب خدارو هزار بار شکر. شیراز رو دوست دارم و دوستای خوب شیرازی رو هم دوست دارم.انشالله که شما هم موفق وشاد در بزرگ کردن این خانومی نانازی از هیچ کوششی دریغ نکنید.یه چیزی که همیشه برام جالب بوده راجب وبلاگ شما لباسای بود که عکسو میذاشتیدباهزار عشق و علاقه بازم با دیدنشون لذت بردم...شاد باشید .