عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

بابایی

1390/12/18 23:52
نویسنده : سمیرا
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

باباییییییی ما شما رو عین دیوونه ها دوست داریم یه کم مارو تحویل بگیر بد اخلاققققققققققققققققق

جدیدا بد نگام میکنی میترسم . البته ما هم جدیدا شوره دل نازکی رو در اوردیم میدونم ولی چیکار کنم دست خودم نیست . درک کن خوببببببببببببببببببببببببببببببب

خلاصه اینکههههههه مهربون باش یکم . میدونم تقصی خودمه قول میدم درست شم بزرگ شم

راستی آنیسا این وبلاگو برا تو ساختم یا بابایی ؟خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

جوجوهای مامان و بابا
13 اسفند 90 1:44
سمیرا جون قالبت خیلی نازه.بعدا کدش رو بهم می دی؟بابای جوجوهای منم امشب بداخلاق بود.دعوام کرد چون زود شارژم تموم میشه.منم قهرم.البته از اون قهرهایی که فقط خودم خبر دارم و بهش نمی گم!گلم لینکت کردم
نسترن
13 اسفند 90 10:13
سلام سمیرا جونم خوبی عزیزم نی نی گلت چطوره چه لباسهای نازی انشالله وقتی به سلامتی به دنیا اومد این لباسهارو تنش کنی و عکساش رو بگذاری ماهم کلی خوشحال بشیم راستی با اجازه لینکت کردم
ساناز
13 اسفند 90 14:25
سلام سمیرا جون خوبی عزیزم ؟ممنونم به وبلاگم سر زدی منم خیلی دوست دارم باهم دوست شیم راستی چه لباسای نازی ان شاالله به سلامتی تن دختر نازت کنی ،خودتم خیلی نازی وشوهرتم گله (عشق آتیشی داری)گلم همیشه پاینده وخوش باشی
یاس
13 اسفند 90 14:32
سلام عزیز دلم.جااااانم.گلم.غصه نخور.منم این طوری شده بودم و بعد از زایمان هم تا یه مدت ادامه داشت.خوب میشی عزیز دلم. بابایه آنیسا نمیدونه که تو داری چی میکشی،پس خودتو ناراحت نکن و زیر سیبیلی رد کن.باید مردا هم این وضعیت رو تجربه میکردن تا یکم ،خانومایه گلشون رو درک میکردن
مامان نفس طلایی
13 اسفند 90 15:14
عزیزم سلام شنیدم این دوران خیلی مامانا حساس میشن حتما توم همین طوری شدی
مامان طاها
13 اسفند 90 16:16
اخه چه بامزه که از جنین تو دلت مینویسی حالا بگو ببینم چند ماهته این کوچولو قراره کی به دنیا بیاد وبلاگت خیلی قشنگه افرین مامان باسلیقه
sima
13 اسفند 90 18:45
سلام دوستم . مرسی که به وبلاگ پسرم سر زدی خوش به حالت که نینیت دیگه داره بدنیا میاد سیسمونیشم که خوردنیه ایشالا همه رو با تن سالم و دل خوش واسش استفاده کنین
ادی
13 اسفند 90 19:07
انیسا معنیش چیه؟
مامان دخملی
13 اسفند 90 19:14
سلام شما هم مثل من عاشق همسرت هستی چقدر بده وقتی یه کم بی حوصله هستن
مامان دخملی
13 اسفند 90 19:15
راستی من لینکت کردم
نفیسه
13 اسفند 90 19:36
سلام سمیرا جون ممنون که به ما سرزدید.امیدوارم در کنار همسیریتان وکوچولوی هنوز نیامده شاد وسلامت باشید .بهچمع دوستانمون خوش اومدید
آسمونی ها
14 اسفند 90 10:40
خصوصی
نسترن
14 اسفند 90 11:19
الهی غصه نخور عزیزم در عوض سال دیگه با نی نیت خونه تکونی میکنی کاش پیشت بودم تا بهت کمک میکردم تا خیالت راحت بشه
نسترن
14 اسفند 90 11:21
راستی سمیرا جون چند ساله ات ؟و نی نی قشنگت چند هفته شده؟ اینم از کنجکاوی من
مامان نفس طلایی
14 اسفند 90 13:22
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
14 اسفند 90 14:31
خب به سلامتي اسم ني ني فسقلي رو گذاشتين آنيسا؟ مبارك باشه. آنيسا بدو بيا ديگه فكر كنم الانا ديگه بايد اومده باشي نه؟
مامان فينگيل
14 اسفند 90 15:01
سلام سميرا جونم خوبي؟ ممنون که اومدي پيش من و فينگيلم... ايشالا زودتر فارغ بشي صحيح و سلامت. قدر همسري رو بدون و کمتر اذيتش کن.
مامان آرشیدا کوچولو
15 اسفند 90 1:30
عسسسسل خانم زودی بیا ببینیم چه شلکی هستی دلمون آب شد دیگه خب
مریم
16 اسفند 90 0:33
منم می خوام {گریه}