عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

بیمارستان

1390/12/18 23:45
نویسنده : سمیرا
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از هفته 40 ام 1 روز گذشت و این دخملی ما قصد اومدن نداره انگار . دیگه هر روز صبح تلفنم 30 بار زنگ میزنه و همه میپرسن :سمی نیومد این دخملت ؟

هر چی بهش میگم مامانی بسه دیگه نفسم بالا نمیاد بیا دیگهههههههههههه گوش نمیده . نمیدونم با چه زبونی بحرفم باهاش .

امروز رفتم دکتر و از نی نی نوار قلب گرفتن . آخیییی تا حالا انقدر یه دل سیر صدای قلبش و گوش نکرده بودم .خانم دکتر گفت از امروز هر روز باید بیای تا از نی نی نوار قلب بگیریم که اگه خدای نکرده صدای قلبش ضعیف شد باید سریع  سزارین شی . ببین مامان اداهاتووووووو ؟ قربونت برم که از الان داری خودتو لوس میکنی . 

پیمان میگه سمیرا جشن دندونی نی نیم بگیریم با به دنیا اومدنش .

خلاصه اینکه سر کارمون گذاشته این فسقلی .دیگه شبا تا صبح بیدارم . هی سفت میکنی خودتو نفسم بالا نمیاد . کشتیییییییییی مارو بیا دیگه نفسمممممممممممم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (94)

مامان نفس طلایی
19 اسفند 90 0:12
ناز داره این دخمله دیگه
مامان پارسا قند عسل
19 اسفند 90 0:22
الهی عزیزم.دخمره دیگه .از الان داره خودشو لوس میکنه بلا.الهی که به سلامتی بپره بغل مامان و باباش با کلی شادی
مامان دخملی
19 اسفند 90 1:03
الهی عزیزم ان شالله به زودی بدنیا میاد
آسمونی ها
19 اسفند 90 1:12
دختر ه و همین لوس بازیهاش دیگه . . . شاید منتظره گاوی گوسفندی چیزی جلوی پاهاش بکشید.
ثمین
19 اسفند 90 1:18
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم راستی با تبادل لینک موافقی؟
نرگسی
19 اسفند 90 1:42
خوشحالم که دوست خوبی دارم ..
مامان الینا
19 اسفند 90 10:25
salam mamnon be ma sarzadid dokhtara haminandige naz daran khafan bayad adat koni
پریسا
19 اسفند 90 10:43
دخترا همه خجالتیین دیگه باید یکی بره بیارتش
بابای ملیسا
19 اسفند 90 11:06
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
مامان آراد(خاطره)
19 اسفند 90 11:35
آفرین به این دل وجرات...میخوای طبیعی زایمان کنی؟ای ول بابا. من که جرات نکردم راستی دخملت نازش زیاده خب
نسترن
19 اسفند 90 11:44
الهی من بگردمش خوب دوست نداره تونجا بهش خوش گذشته.انشاالله به سلامتی دیگه میاد لحظه دیدار نزدیک است حق داری سمیرا من که مامانت نیستم هر چند ساعت میام ببینم خبر تازه ایی نشده چه برسه به بقیه مواظبل خودت باش دوست جوووووووووووووووووووونم
کودکانه های من
19 اسفند 90 13:32
نازیییییییی بعدها اینقدر دلت تنگ شه واسه این روزااا... انشالله که همه چیز خوبه خوب پیش میره و خانم گلی هم تشریف میارن به زودی توی این عکس هفت ماهونیمگی چقدر مظلومی دوستم؟؟؟
ادی
19 اسفند 90 18:43
سلام عزیزم. چقدر لحظه های انتظار دیر میگذره. شاید میخواد فروردینی بشه عزیزمممممممممممم. یادت نره وقتی اومد زود بیای و عکسش رو برامون بزاری
مامان آراد(خاطره)
19 اسفند 90 19:50
در ضمن یادمون رفت بگیم...لینکتون کردیم شما هم دوست داشتین میتونین لینکمون کنین
بنفشه
19 اسفند 90 21:55
الهى سميرا جون. اميدوارم دختر نازت تا حالا كه من دارم واست مينويسم ديكه دنيا اومده باشه و تو بغل مامانيش باشه. بوس واسه تو و دخملى
ترانه
19 اسفند 90 21:59
آخیییییی چه نازی داره این دختررررر میخوای اسمشو بزار آنیساناز خیلی دوست دارم طودتر نی نی تو ببینم ایشالا که صحیح سالم دنیا بیاد میخوای زایمان طبیعی کنی؟ خیلییییییییییییییییی جرات دارییییی
نسترن
19 اسفند 90 22:57
سلام سمیرا گلی ما همیشه اینجا حاضریم اصلا نگران نباش
نایسل
19 اسفند 90 23:02
عزیزززز دلممممممم نی نی تو کی افتخار میده ما خاله اش بشیم
نایسل
19 اسفند 90 23:02
منو نسترن کلا همیشه پای نتیم
نایسل
19 اسفند 90 23:09
خب عجیج دلممم مااا همینجا با هم دوست شدیم نی نی هامونم از دست دادیم صمیمی تر شدیم خوب با تو هم دوستیم میخوایم به زور خاله بچه تو بشیم عزیززززز دلمممم ایشالا دنیا میاد همه اینا یادت میرهههه دلت برای ا ین دوران تنگگ میشه بعد اینقددررر یه عکس دیگه بعد از نی نی تو شیکمت بزار ما ضعف بریم براتتتون البته لطفا
نسترن
19 اسفند 90 23:13
یک سال از من کوچیکی رشته ات چی بوده من کامپیوتر خوندم
نایسل
19 اسفند 90 23:14
قربونت برم عسیسسسس دلمممم
نسترن
19 اسفند 90 23:20
پس هنرمندی خوش به حالت من اینقده دوست دارم دختر داشته باشم بعد مدل بشه تو میتونی اینکارو کنی چون از اول خودت طراحی میکنی مدلت هم که دختریت هست اگه شبیه خودت هم بشه که هم خوشگله هم خوش تیپ
نایسل
19 اسفند 90 23:21
منم متولد 67 هستم رشته منم مهندسی کامپیوتره هنوز تموم نکردم تنبلم ترم آخرمه ترم 10
نایسل
19 اسفند 90 23:27
آخی نسی راست میگهه چه حالی کنه دخترت با مامان هنرمندش من میتونم واسه بچم صدای جوجه و گربه اینا بشم هنرم صدامه
نسترن
19 اسفند 90 23:29
من عاشق اینکارم ولی قدم کافی بلند نیستبه نظرم واسه مدل بودن باید خیلی قد بلندی داشته باشی مثلا مثل خودت تو واسه مدل شدن خیلی خیلی عالی هستی
نایسل
19 اسفند 90 23:31
قالبت مبارککککک عزیززز دلم خوشمله
نایسل
19 اسفند 90 23:40
خوج به حالت
نایسل
19 اسفند 90 23:41
چه باحال نسی ادرشو از من گرفته بود آخه من روزی دوتا قالب عوض میکردم اعصاب همه خورد شده بود بلاخره قالب که میخواستم گیر اوردم ایشالا عزیززز دلممممم تو خوب باشی با نی نی ات ما منتظرت میمونیم فدات شم شوخی میکردم
نسترن
19 اسفند 90 23:43
نکته مهم تر خوشگلی ولی اگه مدل میشدی کسی نمیتونست رو دستت پاشه همیشه اول بودی این از ته دل میگم
نایسل
19 اسفند 90 23:48
نسترن
19 اسفند 90 23:49
انشالله دنیا بیاد در عرض 2 ماه به هیکل اولت برمیگردی اصلا نگران نباش اینا الان بیشتر ورم
نایسل
19 اسفند 90 23:52
خب نمیتونی الان بری بگی سزارینت کنن فدات شم؟
نسترن
19 اسفند 90 23:52
سمیراجونم من کم کم باید برم شماهم پاشو به کمرت زیاد فشار نیاد عزیز دلم بگیر بخواب که انشالله هر دقیقه که وقتش شد انرزی کافی داشته باشی دوستت دارم مطمین باش بهت یکسره سر میزنیم که چی شد دوستان وفادار به تو نسترن و الناز
نایسل
19 اسفند 90 23:56
آره راست میگه نسترن من کوچچولو ترم باید پیرو شماها باشم هر شمادوتا بگین
کودکانه های من
19 اسفند 90 23:59
دوست مظلومه من قالبت خیلی نازه مواظب دخمل کوچولوت باش عزیزم
نرگسی
20 اسفند 90 0:03
قالب نو مبارک .. نیومد این دخملی ؟؟ نمیاد خودت برو بیارش ..
مامان آرشیدا کوچولو
20 اسفند 90 0:03
خاله سمیرا منم منتظر عسک نی نی تون هستم که بزنم وب آرشیدا
مامان آرشیدا کوچولو
20 اسفند 90 0:16
سمیرا جون برو استراحت کن دیگه تا نی نی امشب به دنیا نیامده
نایسل
20 اسفند 90 0:17
گلم نظرم برات اومد ؟؟؟؟ اخه یه ججوری شده صفحه ام نمیفهمم راستی من خاله ام ماماست خودش همش به خواهرم میگفت سزایرین بهتره نمیدونم عشقمممم خودت فکر کن
نایسل
20 اسفند 90 0:20
من خواهر شوهرم بچش ریز بود بعد رفت طبیعی خیلی هم راحت بود میگفت 2 ساعت بیشتر درد نکشیدم خوب هر کسی بدنش یه جوره تو باید از مامانت بگرسی چه جوری بوده زایماناش راحت بوده یا نه
فاطمه (مامان آیلین)
20 اسفند 90 1:30
ishalla har che zudtar be salamati be donia miad vaye ke cheghad sakhte in ruza hanuazam yadam miad nafasam migire.be ma ham sar bezan azizam
الهه مامان رادین
20 اسفند 90 11:20
سلام دوست من کی باشه عکس آنیسا ناناز رو بذاری عزیزم...
ترانه
20 اسفند 90 11:46
آخی ایشالا مرسی منم منتظر میمونم نی نی شما دنیا بیاد قربون صدقش برم
مامان پسر خرداد
20 اسفند 90 12:14
الهی .کم نیار همین لحظاتم قشنگه و ماندنی . مگه می خوای طبیعی زایمان کنی تا الان موندی ؟ خیلی حواست باشه به تکون خوردنش اینا .مواظب خودت باش.فدای تو
مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 12:45
سلام انشاالله به سلامتی دنیا بیاد این دخملی ناز مامنتظر قدوم مبارکش هستیمروزهای آخر خیلی سخته ولی شیرینی بعدش بیشترهدعا می کنیم برات عزیزم
مامان آینده ( آرزو)
20 اسفند 90 13:16
سلام عزیزم خوبی ؟ فسقلیت چطوره ؟ انشاا... که میاد داره واست ناز میکنه عزیزم ... هه هه هه ... یادت نره عکسش راستی کاش یه عکس از الانت میذاشتی هاااااااااا ؟
کودکانه های من
20 اسفند 90 13:44
دوستم خبری نشد؟؟؟؟
مامان نفس طلایی
20 اسفند 90 15:03
چی شد سمیرا جان دخملت امد ؟
مامان مانی
20 اسفند 90 16:49
سلام عزیز دلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟دختر خوشگل ما چطوره ؟: X چقد ناز می کنه این دختر خوشگل برا مامانشمامانی خیلی مواظب خودت باش بوس
مامان نسترن
20 اسفند 90 17:14
سلام دوست خوبم. تولد پسری رو به ساده ترین شکل گرفتم خوشحال میشم شمام تشریف بیارین
سیما
20 اسفند 90 18:48
اخی عزیزم نی نی کوچولو جاش راحته نمیخاد بیاد بیرون باور کن خیلی نگرانت بودم خدا را شکر هم خودت هم نینی خوبین
مامان پارسا جیگر
20 اسفند 90 20:29
سلام عزیزم انشاالله که نی نی تون به سلامتی می یاد پارسا هم منتظر دختر نازتون هست تا یه دوست دیگه به دوستای خوبش اضافه بشه و ممنون از اینکه به پارسای من سر زدید
نایسل
20 اسفند 90 23:09
خوبی گلم نی نی ات خوبه افتخار داد یه نداد؟
نرگسی
20 اسفند 90 23:51
عزیز دلمممم .. حتما نی نی اومده که تو نیومدی .. آخجوننن .. براتون آرزوی سلامتی میکنم گلم ..
مامان مانی
21 اسفند 90 15:10
سلام عزیزم نی نی خوشگلت اومد؟؟؟؟؟؟اخه خبری ازت نیست
مامان مبينا
21 اسفند 90 16:39
قربونت برم عزيزم يكم ديگه تحمل كن ني ني خوشگلت مياد تو بغلت عزيزم انشالله كه بيام وعكس نانازش رو ببينم
mamane Ali
21 اسفند 90 18:23
سلام عزیزم .. من وقتی 39 هفته و 2 روزم بود نینیم به دنیا اومد ... انشالله زایمانت به خودم بره و راحت راحت زایمان طبیعی کنی البته من رفتم بیمارستانی که زایمان بی درد داشت .. انشالله نینیت زودی بیاد بغلت
نرگسی
21 اسفند 90 19:27
قدمش مبارککککککککککککککککککک .. زودی خوب شو بیا از گل دختری عکس بذار دوستم ..
مامان بهی
21 اسفند 90 22:21
سمیرا جونم انگاری نینی جونمون اومده نیستی آخه ای جانممممممممم
نسترن
21 اسفند 90 22:41
سمیرا جونم یعنی الان نی نی نازت دنیا اومده وقتی به این فکر میکنم میخوام از خوشحالی پر در بیارم چون الان دو شب که نیومدی اول از همه یادت باشه من گفتم قدم نورسیده ات مبارک
آوين
22 اسفند 90 0:10
سميرا جونم سلام .مرسي عزيزم از اينكه اومدي و بهمون سر زدي خانومي ممنون ميدونم الان كه داري اين مطلب را ميخوني دخملي نازت توي بغلته ..... پس از قول من يه ناز آبدارش كن و زودي بيا عكس خوشملش را برامون بزار
مامان آرتین جونی
22 اسفند 90 11:03
بیا دیگه دخمل گل اینقدر مامان جون رو اذیت نکن
نگین مامان رادین
22 اسفند 90 12:58
واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو
نگین مامان رادین
22 اسفند 90 13:00
ایشاالله هر چه زود تر به سلامتی و بدون هیچ مشکلی بیاد بغلتون و با دیدن روی ماهش همه ی درد هایی که تو این مدت متحمل شدید فراموشتون بشه.
mamane jojoha
22 اسفند 90 13:07
سمیرا جون مثل اینکه خوشملت اومده ها!تولد گلمون مبارک.مامان شدنت مبارک عزیزم.
نایسل
22 اسفند 90 14:19
فک کمممممم نی نی ات دنیا اومده سمیراا که خبری ازت نیست دیگه سرت گرم مامان شدی هورااااا
مامان مریم
22 اسفند 90 15:56
سلام سمیرای عزیز خوبی خانمی فکر کنم دیگه خانمی شما هم بدنیا اومده باشه،ببخشید دیر بهت سر زدم،من لینک با دوستان وبلد نیستم،بهترینهای روزگار را برات آرزو دارم.به نی نی منم خیلی لطف داری امیدوارم زودتر نی نی شما رو هم ببینم.
نسترن
22 اسفند 90 18:27
امروز هم اومدم نبودی دلمون برات تنگ شده انشالله زود بیای و عکس نی نی نازت رو بگذاری
ادی
22 اسفند 90 19:27
سمیرا جونم چند روزه که نیستی. دخملی اومده؟؟؟ هوووراااا قدمش مبارک.
کودکانه های من
22 اسفند 90 20:25
دوستم نیستی چرا؟ یه حسی بهم میگه نی نی تشریف آوردن... حسم درسته دوستم؟
مامان دخملی
22 اسفند 90 21:47
سلام عزیزم نیستی چرا دختر گلی بدنیا اومد ؟
ازاده مامانه هانا
22 اسفند 90 22:03
سلام سمیرا جون نی نی دنیا اومد مارو بی خبر نزاریا
مامان فيينگيل
23 اسفند 90 10:58
سلام عزيزم. فکر کنم تا حالا ديگه فارغ شده باشي ايشالا.... از احوالاتت ما رو با خبر کن... ايشالا که به سلامتي و دل خوش باشه. ايشالا که سال جديد پر از مهر و صفا و محبت و صميميت براي خانواده سه نفره شما باشه گلم....
مامان مانی
23 اسفند 90 16:16
سمیرا جون دختر خوشگلمون دنیا اومد؟؟؟؟چرا خبری ازت نیست عزیزم؟؟؟؟؟
کودکانه های من
23 اسفند 90 16:45
سمیرا جونممممم کجایی دوستم؟ اگه نی نی اومده و خودت نمیتونی بنویسی به یکی بسپار خبرمون کنه خوب مردیم از دلشوره گلممممممممم
مامان محمدرضا
23 اسفند 90 17:33
ما بی صبرانه منتظر خبر زایمانیم . پا به ماهم حامل اخبار مهم
نرگسی
24 اسفند 90 0:14
سمیراجون تورو خدا بیا .. نه اصلا خودتم نیا به همسری بگو بیاد یه دونه عکس بذاره یا یه کلمه بنویسه که همه چی خوبه .. آخه مردیم از نگرانی عزیزم ..
نسترن
24 اسفند 90 0:18
وای پس کی میای من خیلی دلم واست تنگ شده دوست جونم امشب هم اومدم نبودی
مامان پسر خرداد
24 اسفند 90 8:00
سلام سمیرا جون ازت خبری نیست حتماً دخملی بغلت و وبلاگ هم فراموش کردی.درستش همینه.
مامان نگار
24 اسفند 90 9:48
سلام عزیزم تو سیسمونی 1 برات نظر گذاشتم بخونش
مریم مامان ستایش
24 اسفند 90 13:07
آخی الهی.دقیقا مثل طلای من.دخمل منم ما رو کشت از انتظار ولی خیلی شیرینه.ایشالله که به خوشی زایمان کنی عزیز دلم.عکس قشنگشم بذار واسمون.
مامان محمدپارسا
24 اسفند 90 20:31
سلام این ناناز ما نیومد
آوين
25 اسفند 90 11:00
سلام خانومي زود تر بيا يه خبري از اين نازدارت به ما بده مرديم از بس هر روز اومديم سر زديم و از اين دخملي خبري نبود
مامان نی نی
25 اسفند 90 21:36
اینشالا که خانم خوشگله سالم و سرحال بیاد بغل مامان و باباش..بیا و از خاطره زایمانت برامون بگو
نسترن
25 اسفند 90 23:30
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد. سال نو مبارک
مامان آرشیدا کوچولو
26 اسفند 90 17:36
عزیزم سال نو رو به همراه نی نی کوشولوی گلت بهت تبریک میگم
نرگسی
27 اسفند 90 0:52
سمیراجون امیدوارم که اتفاق بدی نیفتاده باشه .. هر موقع بیام بهت سر میزنم .. اومدم پیشاپیش سال نو رو تبریک بگم .. ایشالله سال جدید در کنار دختری و شوهری پر از خیر و برکت باشه ..
مامان مانی
27 اسفند 90 16:13
سمیرا جون دیگه الان مطمئنم که نی نی ت دنیا اومده کاش یه خبر میدادی گلم من هر وقت می یام یه سر می زنم شاید عکس نینی خوشگلتو ببینم
مامان بهی
27 اسفند 90 19:39
سمیرا جونی عکس نی نیتو می خوایم زود باش خوب؟؟؟؟؟؟؟
مامان دخملی
27 اسفند 90 20:35
سلام عزیزم بازم که نیستی خوب حتما با بابایی حسابی سر گرم خانم کوچولو هستین امیدوارم سال خوبی در کنار ناز دختر و باباش داشته باشی زودی بیا دلمون واست تنگ شده عروسک
مامان پسر خرداد
14 فروردین 91 9:22
سلام سمیراجون تبریک می گم ورود یه فرشته رو به دلت ، خونه ات، قلبت و ..... انشاء اله همیشه کنار هم باشین بهترینها رو برات آرزو می کنم . سال جدید هم بهت تبریک می گم روزهای خوب و خوشی داشته با آنیسا جون و باباش
مامان نسترن
30 فروردین 91 9:23
مامانی گل کجایی؟ میبینم که این نینی گل حسابی درگیرت کرده
لاریسا
14 خرداد 91 1:52
انیسا کوچولو ی ناز نازی قشنگ مامانت عااااااااااااااشقت شدم کوچولو ی نی نی بامزه عسیسم سمیرا جان من بهشش رای دادم!!!!!!!!!!!!!!!