عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

هورااااااااااااااا آنیسا برنده شد

1392/5/20 0:03
نویسنده : سمیرا
737 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره این مسابقه نی نی شکمو هم تموم شد

عشق مامان شما بین 753 نی نی نفر 14 شدی قربونتتتتتتتتتت برم من هرچند که شما برا ما همیشه اولی اما خوب مامانی رتبه 14 رتبه بدیم نیست قربونت برم من . تمام این 581 رای رو مامان با جون و دل برات جمع کرد قربونت برم من . مسابقه خوبی بود کلی دوست پیدا کردم

مرسی از همه دوستای بلاگفایی گلم که واقعا من و تو جمع کردن این رایا کمک کردن .خیلی مهربونید دوستون دارم خاله ها و عمو های مهربون دخملم .

دوست دارم آنیسای نازم ایشالله همیشه تو زندگی موفق و پیروز باشی مامانم

مهربونترین

زیباترین

تو دل برو ترین

دوست دارم تمام زندگی من و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عسل(مامان آراد و آرشیدا )
20 مرداد 92 0:54
سلام سمیرا جان هزار ماشالا به آنیسای زیبا و نازم ببوسش به جای من عزیزم رمز پستهای وبلاگ دوقلوهامو برات خصوصی میفرستم.پیش ما هم بیا
نیلوفر
20 مرداد 92 15:21
سلام هوراااااااااااااا،بازم مثل همیشه آنیسا جونی برنده میشه عزیزم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی بوسسس
مامان موژان جون
21 مرداد 92 19:06
مبارک باشه عزیزم مهم نیست که اول نشدی انشالله در تمام کارات اول بشی
مهسا مامان نورا
27 مرداد 92 16:39
مبارک مبارک
مامان نگار
27 مرداد 92 16:58
مبارک باشه...میشه راهنمایی کنید چه سی دی هایی رو انتخاب کردین؟؟؟ممنونم
maman taraneh
27 مرداد 92 17:39
مبارکه عزیزم تبریک میگم
الی
29 مرداد 92 16:22
سلام تبریک میگم قربونت برم.بووووووووس برای دخمل خوشجلتون.به منم سربزنید.خوشحال میشم