عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

آنیسا و 17 ماهگیش

1392/5/21 22:42
نویسنده : سمیرا
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ببخشید گل مامان انقدر درگیر مسابقه نی نی شکمو بودم که وقت نمیکردم بیام و وبلاگتو آپ کنم . راستی امروز از طرف نی نی وبلاگ ایمیل اومد که جایزه هاتو انتخاب کنم تا برات بفرستن. منم دو تا سی دی خاله ستاره مرزبان و کلیله دمنرو برات انتخاب کردم چون تو ترانه های خاله ستاررو خیلی دوست داری خانومم . مبارکت باشه عزیزه دلم مامان . اصلا جایزه مهم نبود مهم این بود که تو جزو 15 نفر اول بودی عشقم .

از این روزات بگم شیطون مامان انقدر خواستنی شدی که نگووووووووو. کلی بزرگ شدی و کارای جدید یاد گرفتی و دل مارو میبری . عاشق پارک رفتنی یه روز در میون که بابا شیفته میبرمت پارک سر کوچه کلی بازی میکنی خودتم یاد گرفتی تند تند از پله ها ی سرسره میری بالا و خودت سر میخوری پایین . به همه نی نی ها میخندی و نازشون میکنی و دسشون میگیری انقدر که تو مهربونی عزیزم . کلی کلمه جدید یاد گرفتی اما هنوزم جمله نمیگی تنبل مامانی . جمله فقط گاهی میگی بیا اینجا . بشین اینجا . باز کن

شیطونیییییییییییییییییییییییییی . خیلی شیطونی ماشالله همش باید دنبایت بدوم که خرابکاری نکنی . تا مداد دستت میوفته پدر دیوارارو در میاری و نقاشی میکشی قربونت برم من .

خبر مهم خبر مهم 

آنیسا از پوشک خدافظی کرد و یاد گرفته دستشویی داره میگه . خیلی خوشحالم خیلی همکاری کردی باهام و زود زود یاد گرفتی .عاشقتم باهوش مامان راحت شدی تو این گرمای تابستون.

خبر بدم دارم آنیسا 3 روز دیگه واکسن داره . از الان عزا گرفتم . خاله ها عموها کلی برا دخملم دعا کنید اذیت نشه خواهش میکنم من هر دفعه آنیسا واکسن میزنه میمیرم و زنده میشم . خدا همه نی نی ها رو برا پدر مادرشون سالم و سلامت نگه داره . این نی نی مارم همیشه در پناه خودش حفظ کنه (بگین الهی آمین )

اینم از عکسات عشقم

یه روز با مامان بزرگ اینا رفتیم بازار شب و مامان بزرگت برات یه دمپایی گرفت . عاشق این دمپاییه و همش تا میبینیش میکنی تو پات و تند تند میگی کش کش (کفش )  اینم عکس دمپاییت و تلاش تو برا اینکه همیشه تو پات باشه

اینم دمپاییت که عاشقشی . اولین دمپایی دخترم

اینم رنگ آمیزی آبرنگ آنیسا . عاشق اینه که رو تن خودش نقاشی کنه . خونه مامانی اینا هم که خاله ها هر کاری که بخوای بکنی میزارن بکنی و من اگه بگم وای آنیسا نکن کلی منو دعبا میکنن .

آنیسا خانوم دیگه موهاش انقدر بلند شده که میشه از پشت بست من دلم براش ضعف میره وقتی موهاشو میبنده

اینم عکس دخملی با موهای بسته فداش شم

دخملی من کارای خطرناکم میکنه جدیدا عمو پورنگ که شروع میشه دخملی میره دماغشو میچسبونه به تلویزیون

اینم اولین باری که تنهایی با مامان بزرگت اینا رفتی تهران مهمونی و این همه از من دور شدی . الهی فدات شم من که مردم اما گویا به تو بد نگذشته

اینم از شر بازیای آنیسا خانوممعاشق پشه بندتی میزاری میری زیرش خاله بازی

عاشقتم عشق خوشگل ماماننننننننننننننننننننننننننننننننننن

ا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان دخملی
22 مرداد 92 1:28
سلام بالاخره اومدی ؟؟؟؟؟ به سلامتی عشقم که نفر 14 شدی الهی همیشه توی هر مرحله برنده باشی و باعث افتخار مامان و بابا مامانی ماشاله به این گل دختری براش اسپند دود کن من که خیلی خیلی دوسش دارم
مامان موژان
22 مرداد 92 9:16
سلام به روی ماهت عزیرم اول از همه خوشحال شدم دوباره نوشتی دیگه ازت نآمید شدم دوم واکس 18 ماهگی خیلی بده نمی خوام تو دلتو خالی کنم فقط می خوام بهت از قبل بگم که امکان داره دخملی نخواد تو اون روز راه بره چون موژان منم دختر ترسو بود تا دو روز راه نمیرفت میترسید راه بره ولی چون رفتم پیش مامانم اونجا خواهر زاده هام بودم سرش شلوغ شد یادش رفت تو هم سعی کن پیش کسی که بچه داره و انیسا باهاش بازی میکنه ببریش تا یادش بره نگران هم نبتش فقط دردش روز اوله مراقب دخملی باش ببوسش
سهیلا مامان آیسا
22 مرداد 92 10:22
دلم برات تنگ شده بود عزیزم سمیرا جان میشه بگی چیکار کردی برای از پوشک گرفتن آنیسا جون؟آیسا 1ماه کوچیکتر از آنیساست و منم یواش یواش می خوام این کارو شروع کنم
مامان آيسو وآيسا
22 مرداد 92 13:18
اي جوووونم آنيسا جووون دلمون برات تنگ شده بود ماشالله واسه خودت خانمي شدي عكسهاتم خيلي نازززززززززن
نیلوفر
22 مرداد 92 16:51
سلام قشنگم هفده ماهگیت مبارک باشه،وای وای این خانوم خوشگله چقده وروجک شده،ای جانم موهاشو ببین چه نازه،راستی یه مرحله از مستقل شدنت هم مبارک باشه،ایشالا که واکسنت هم بی دردسر میزنی و اصلا درد نداشته باشه آنیسا جونم همیشه تنت سالم باشه عزیزم
maman taraneh
22 مرداد 92 20:47
منم دلم ضعف رفت دیدمش با اون موهاش فداش شم مبارکه خالع جونم دمپایی هات
مهربان
23 مرداد 92 1:22
وای خاله قربونت برم منماشاالله یه دنیا عاشقتم آنیسا جونم راستی مامان جونش زود به زود وب دخملمونو آپ کن تا هر دفه که میایم کارای جدیدشو ببینیم نه تکراری هارو البته تکراریهاشم قشنگه
Mitra
23 مرداد 92 13:36
سلام سميرا جون واااي چقدر دختر گلت خانوم شده! واسه واكسن نگران نباش زودي خوب ميشه من هم دارم مامان ميشم الان هفته ١٠ هستم هميشه شاد باشيد
حسین
23 مرداد 92 14:07
سلام هزاران تبریک برای تو خواهرزاده خودمی دیگه تکی
اریانا+ مامی
23 مرداد 92 18:26
چه عکسای خوشگلی چه دخمل نازی آنیسا کوچولو تبریک میگم برنده شدنت تو مسابقه نی نی شکمو
مامان اسما
24 مرداد 92 2:56
انیسای خوشگلم تبریک میگم برنده شدنتو عشقمهزارماشالا سمیراجون به این دخمل نازت هرروز داره خوشگلتروخانومترمیشه قربونش برم سمیراجون منم واسه دخملم تازه وبلاگ درستیدم شمارم لینک کردم اگه دوست داشتی توهم مارولینک کن وبهمون سربزن
مهربون
24 مرداد 92 19:57
مهربانی تضمین لحظه هاست... برای مهربانیت جوابی جز به یادت بودن ندارم...
مامان آنيتا
27 مرداد 92 12:31
سلام مامان انيسا جون خيلي وب زيبايي داري دخمليتم خيلي نازه موفق باشي به دخملي منم سربزن
مهسا مامان نورا
27 مرداد 92 16:41
وای عزیز خاله چه دمپایی خوشکلی عکسهاتم خوشکلن دست مامانی درد نکنه بابت واکسن هم نگران نباش انشاله که به آسونی میگذره اینا واسه آنیسای ناز با اون موهای خوشملش
مامان فاطمه زهرا
28 مرداد 92 4:18
سلام خانمی تبریک میگم برنده شدنتون میخواستم بپرسم شما چه سی دی هایی رو انتخاب کردین؟؟ منتظر خبرتون هستم به ما سر بزنید
ریحانه
30 مرداد 92 16:26
سلام سمیرا خانوم ریحانم همون که به وبلاگم اومدی ازم خاستی تا به انیسا جون ری بدم منم ری دادم درضم برنده انیسا جونو بهت تبریک میگم اروزیه خوبی براش دارم وقتی خوندم که انیسا برنده شده خیلی خوشال شدم سمیرا خانم لطفا پیاممو تعید کن تا هر کی خواس به وبم سربزنه خوشال میشم سر بزنین‌‌
نازی
31 مرداد 92 13:59
پرده ها را کناری بزن که نورت بتابد به روی دلم ! خدایا کمک کن که پروانه ی شعر من جان بگیرد کمی هم به فکر دلم باش ، مبادا بمیرد خدایا دلم را که هر شب نفس می کشد در هوایت اگرچه شکسته ، شبی می فرستم برایت ! وای چقد نازن ب منم سر بزن لطفا
مامان مینا
31 مرداد 92 20:08
عزیزم نازیییییییی