عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

تولد باباش و آنیسای مدل

1392/6/14 15:53
نویسنده : سمیرا
2,251 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم دیروز تولد بابا بود و مامان بابایی رو سورپرایزش کرد . رفتم کادو تولد بابایی رو گرفتم شب شیفت بابایی هم غذا هارو درست کردم زنگ زدم خانواده مامان و بابا و عمه بابا با بچه هاشو دعوت کردم خونمون .کلید خونرم دادم به نسرین جون (مامان بابایی ) گفتم من پیمان و میبرمش بیرون خرید یه کم سرشو گرم میکنم شما بیاین همه خونه ما آماده باشین تا ما اومدیم شما اونجا باشین . بماند که چقدر عذاب کشیدم و فیلم بازی کردم تا بابا رو بیرون نگه دارم گیر داده بود میخواست برگرده خونه اما میارزید . تا رسیدیم خونه کلید انداخت تو در همه چراغارو خاموش کرده بودن و یه دفعه جیغ زدن بابایی خیلی ترسید اما بعدش خیلی خوشحال شد و کلی بهش خوش گذشت . اینم عکسای تولد بابایی :

آنیسا و عمو رضا و بابایی . دختری رو به زور نگه داشته بودن هی میخواست بره اینور اونور شیطونی کنه

آنیسا خانوم و کیک بابایی که شاید ما 10 بار شمعشو روشن کردیم و آنیسا خانوم فوت کرد :

دو تا کیک گرفته بودیم آخه شب تولد عمشم بود سورپرایزش کردیم :

از طرف آنیسا هم برا بابایی کادو گرفتیم داد به باباش و باباش کلی ذوق کرد و گفت این بهترین هدیه ایی که تو این سالها گرفته . تولدت مبارک بابایی . ایشالله 100 ساله شی .

راستی آنیسا خانوم یاد گرفته تا بهش میگیم آنیسا وایسا ازت عکس بگیریم قشنگ وایمیسه و فیگور میگیره دخترم .قربون مانکن خودم برم من :

اینجام رفته عروسکش و گرفته بغلش تا ازش عکس بگیرم . به خرگوشش مسگه بیجی . نمیدونم چه ربطی داره اما میگه دیگه بیجی بیجی

بعد از ظهرم با عمش بردیمش پلی هوس سر کوچه تا بازی کنه کلی بازی کرد و خوش گذروند براش از اونجا یه بسته گل سر خیلی خیلی خوشگل و سه تا کتاب خریدم که ازش عکس ندارم بعدا میزارم . اینم عکسای پلی هوس :

قربونت بشم من خوشگلللللللللللللللللللللللل من . روزی یک کیلو باید برات اسفند دود کنم انقدر شیرینی هر کی میبینتت عاشقت میشه شیرین زبونم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ٣تادخمل
14 شهریور 92 20:06
مامان مینا
15 شهریور 92 0:28
ای جان
مامان دخملی
15 شهریور 92 3:27
سلام عزیز دلم الهی همیشه خوش باشی خاله جونم تولد بابایی مبارک الهی 120 ساله بشن و سالش بالای سر شما و مامان باشه عزیزم امیدوارم هیچ وقت مریض نشی و همیشه سالم باشی
نیلوفر
15 شهریور 92 11:41
سلام آنیسا جونم تولد بابایی مبارک باشه،خوش به حال بابایی شده با سورپرایزی که مامانی انجام دادن و همچنین دریافت هدیه از طرف گل دختری ایشالا که سایه مامان و بابای گلت همیشه بالای سرت باشه قشنگم
مهسا مامان نورا
15 شهریور 92 14:26
تولد بابایی مبارک
الهام مامان محیا
15 شهریور 92 17:35
iهمیشه به جشن وشادی.. اگه مایل به لینک بودین منتظرتونیم
maman taraneh
15 شهریور 92 18:23
تولد آقای پدر مبارکه روزت مبارک انیسا جونم
مامان روژینا
15 شهریور 92 20:09
الهی من قربونش بشم بابا یه کیلو اسفندم بر ای این خوشگل خانم کمه هزار ماشاا... بوووووووووووووووووووس بابا سمیرا آفرین چه کردی دوستم حسااااااابی شوشو رو تحویل گرفتیا آفرین ذوست مهربونم تولد بابای آنیسا مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک همیشه شاد باشین
عمه ی آتنا
16 شهریور 92 12:08
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان... آنیسا کوچولو روزت مبارک
سمیرا مامان پرنیان
20 شهریور 92 22:03
تولدت بابایی مبارک