عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

یه روز با وعده های غذایی آنیسا و اولین جایزه و مرسوله پستی

1392/6/8 9:26
نویسنده : سمیرا
2,104 بازدید
اشتراک گذاری

آنیسا امروز تصمیم گرفتم برات از تمام چیزایی که هر روز میخوری عکس بگیرم .تا بعدانا ببینی من چه برنامه ایی داشتم تا تو یکم غذا خور شدی کشتی منو . از اول صبح شروع میکنم

اول صبح ما با هم صبحونه میخوریم تو عاشق نون پنیری و من برات لقمه های کوچیک میگیرم تا بخوری روشم گردو رو ریز میکنم و میباچم تا راحت تر بخوری اینم عکس صبحونه آنیسا خانوم :

بعد از نون پنیرگردوتم موزت با اشتها میخوری آخه موز خیلی دوست داری عزیزم و بعدشم دو تا دونه بیسکوییت مادر و یه شیشه شیر میخوری. فدات شم من که صبحونرو از همه بهتر میخوری.

اینم لقمه کوچیک کوچیکایی که مامانی برا جوجش میگیره روشم اونا گردو :

بعدش یک ساعت بعد هر میوه ایی که تو خونه داشته باشیم برات میارم تا جلو تلویزیون که داری سی دی هاتو میبینی بخوری عزیزم امروز برات انگور اوردم تو عاشق انگوری آخه :

بعدشم نوبت قطره آهنته دختر گلم تا همیشه سالم سلامت باشی . خیلی از دارو خوردن بدت میاد ولی من مجبورم بهت بدم دیگه چی کار کنم خانومی . بعد از قطره آهنتم یه دل سیر شیر میخوری.اینم قطره آهنت که دندونارو اصلا سیاه نمیکنه  :

بعدش من برات ناهارتو آماده میکنم خانومم . تو عاشق غذاهایی هستی که خودت بتونی با انگشت برداری و بخوری و کلا از اینکه کسی بهت غذا بده خوشت نمیاد برای همین امروز برات مرغ درست کردم با سبزیجات پخته شده تو آب مرغ و یه لیوان دوغ که شما بهش میگی دوب و عاشقشی عزیزم . اینم ناهار آنیسا خانومم :


بعدش نوبت قطره مولتی ویتامینت عزیزم که هر وقت بهت میدم خودمم یکم ازش میچشم آخه یاد بچگیم میفتم منم از این سانستولا میخوردم مامان جونم  :

بعد شما میری و یکی دو ساعت میخوابی عزیزه دلم و تا بیدار میشوی میری سر فیریزر و بستنی میخوای . عاشق بستنی فالوده :

 

بعدشم رفتیم خونه مامانی اینا و شما شام ماکارانی که خیلییییییی دوست داری خوردی :

اینم از یه روز وعده های غدایی عشقم تو یک سال و نیمگیش . دوستت دارم عزیزم نوش جونت فدات شم .

خبر خبر : آخ جونمممممممممممم بلاخره جایزه های مسابقه نی نی شکمو نی نی وبلاگ رسید دستت درد نکنه نی نی وبلاگ دخترم از خواب پاشد بسترو دید کلی ذوق کرد و براش خیلی جالب بود که یکی براش سی دی فرستاده کلی عشق کرد . اینم از اولین جایزه و مرسوله پستی آنیسا خانوم :

اینم انیسا خانوم خوابالو با جایزش :

مبارکت باشه خانوم خوشگله

دیشب خونه مامانی اینا بودیم شما ساعت 10 شب هوس کردی بری بیرون خاله هام بردنت تو پارکینگ همسایه بابا اینا هم یه دختر ناز داره اسمش آرمیتاس تا صدات و شنید سریع اومذد تو پارکینگ . خودش میگه من عاشقققققق آنیسام انقدر دختر مهربونیه که نگو . خلاصه ما تا ساعت 12 شب تو پارکینگ بودیم شما کلی با بچه ها ( آخه عرشیا هم اون یکی همسایه بابام اینا هم اومد ) بازی کردی و کیف کردی خانومی . اینم عکسای دیشب :

دوست دارم مامانیییییییییییییییییییییییییییییییییییی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان مینا
8 شهریور 92 22:11
ای جانم عزیزم
سهیلا مامان آیسا
9 شهریور 92 9:01
ای جونممممم... قربون ذوق کردنت برم مننننن دخمل نااااااااز سمیرا جون خیلی برام جالبه اخه خصوصیات آنیسا وآیسا عین همهمولتی ویتامین با تجویز دکتر گرفتی یا هر بچه یی می تونه استفاده کنه؟
maman taraneh
9 شهریور 92 9:57
دستت درد نکنه سمیرا جون سخن از زبان ما میگویی بچه ها رفتاراشون خیلی شبیه همه ............. دیگه به ما سر نمیزنی ..........
نیلوفر
9 شهریور 92 17:37
سلام به به چه وعده های غذاییه خوشمزه ای،خانوم گل حسابی از اینا بخور چاق بشی چله بشی بعد بیای ما درسته قورتت بدیم،آنیسا جونم امیدوارم در تمام مراحل زندگی اول باشی و با جایزه های مختلف سورپرایز بشی
مامان پارمیس
10 شهریور 92 1:37
نوشششششش جونت این غذاهای خوشمزه قدر مامان به این مهربونی رو بدون سمیرا جون قطره آهنشو وقتی میدی بهش دیگه بعدش دندوناشو پاک نمیکنی چند میخری؟؟؟
هلن مامان سوشیانت
10 شهریور 92 17:10
نوش جونت خاله جون وبلاگ قشنگی دارین به ما هم سر بزنید
الناز مامان ارمیتا
10 شهریور 92 17:58
به به با این غذاهای خوشمزه ای که مامان به شما میده مگه میشه دست رد هم بهش زد اسم این قطره اهنتم که مامان فراموشکارت یادش میرفت به من بده رو هم برداشتم تا دندونای ارمیتا هم سیاه نشه
مامان مانلی
10 شهریور 92 18:21
نوش جونت خانومی بخور تا بزرگ بشی با افتخار لینک شدی خانومی
مامان اسما
11 شهریور 92 16:52
نوش جونت بشه عزيزدلم خيلي جيگري توانيساي خوشگلم سميراجون من چون باگوشيم نميتونم ادرسوكپي كنم برات ولي بروتوكلوپاي ني ني سايت اسم كلوپش لباساي خوشگل براي دخترهاي خوشگل(سفارش دوخت) اسم كاربريشم روبان خيلي خوشگل ميدوزه مدلاشم خيلي نازه
مامان حسنا
11 شهریور 92 17:04
سلام عزیزم اتفاقی با وبت اشنا شدم.. دیدم چقدر زحمت کشیدی واسه انیسا جون اومدم ی چیزی بگم بهت منم واسه حسنا از این کارا میکنم ولی الان ک دوس داره خودش غذا بخوره هرچی من بهش میدم میریزه از دهنش خودشم هیچی نمیخوره دق شدم باهاش خدا حفظ کنه دختر گلت رو
مامان نیکادل
13 شهریور 92 14:08
ماشالله چه عکسای نازی چه غذاهای خوشمزه ای دست مامان درد نکنه
مهسا مامان نورا
15 شهریور 92 14:27
افرین مامانی با سلیقه دستت درد نکنه و افلین به دخملی که غذاهای خوشمزه رو میخوره چه جایزه قشنگی