عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

یک سال و 5 ماهگی آنیسای 12 دندونه و بیمه کردن مامان بزرگش

1392/6/6 12:56
نویسنده : سمیرا
1,903 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آنیسای مامان 

فرشته کوچولو مریضیت خیلی بهتر شده خدارو شکر . هنوز واکسنتو نزدم  . دکترت گفت تا داره دارو هاشو میخوره واکسنشو نزن بزار یکم از مریضیش بگذره . بردمت برای چکاپ ماهانت 

قد 73 

وزن 11.200 گرم 

قربونت برم من قد بلند مامان . دکترت کیف کرده بود میگفت خیلی قدش خوبه . اما مامان و یکم دعوا کرد برای پشت گوش انداختن قطره آهنت برای همین منم چند روزه خیلی منظم قطره آهنت و بهت میدم . شربت سانستولتم هر روز بهت میدم . البته بعد از مریضیت یکم سخت دارو هاتو میخوری فدات شم حق داری انقدر دارو خوردی خسته شدی خانومم. اشکال نداره من با حوصله داروهاتو بهت میدم تا همیشه سالم سلامت باشی فدات شم . 

راستی مامان جونم مامان بزرگ بابایی سید طباطبایی و عاشق شماست شما اولین نتیجش و تنها نتیجش هستی . بعد از مریضی شما خیلی ناراحت شد و غصه خورد و به من گفت من سیدم میخوام آنیسا رو بیمه کنم مریض نشه . واسم خیلی جالب بود تا حالا نشنیده بودم . یه روز که خونه مامانی اینا بودیم رفتیم پیشش شما رو بغل کرد براتون اسفند دود کرد صدقه دور سرت گردوند و گذاشت کنار و یه عالمه دعا کرد و دستش و برد سمت آسمون و گفت به آبروی من پیشت ای خدا که سید طباطباییم دارم این بچرو بیمه من کن و مریضش نکن و همیشه از مریضیا دورش نگه دار . من تا حالا ندیده بودم . اما همین دعاهای پشت سر هم کلی بهم انرژی داد و حس خوبی بهم داد.بعدشم به مامان پول داد و گفت باید با همین پول یه پیراهن یا بلوز بخری تن آنیسا کنی . 

بعدش با بابا رفتیم مهستان و اونجا برات با پولی که مامان بزرگ بهت داده برات یه پیراهن خریدیم . ایناهاش :

اینم دختر قشنگم با لباس جدید هدیه مامان بزرگ باباییش داره میره پیش خاله هاش وای که چقدر ناز شدی عزیزه دلمممممممممممم :

آخ قربون چشات آخ قربون چشات . من که مردم آخه خوشتیپ من . دوست دارم مبارکت باشه عزیزم 

چند روز قبلشم بابایی برای من یه شال گرفته بود که تا من بازش کردم شما گرفتیش و گیر دادی سرت کنم مامانی . ای ننه نقلی مننننننننننننن :

دختر من همچنان عاشق حمومی یعنی امکان نداره یکی بره حموم و شما دم در حموم گریه نکنی تا هم میریم حموم گیر میدی دادون (صابون ) دادون و من عشق میکنم اینم یه عکس از تو حموم آنیسا خانوم عافیت باشه مامانییییییی :

دخترم بزرگ شدی از حموم میای دیگه حوله تنی تو تنت میکنی و با اون قدت من برات ضعف میکنم  میبینمت :

اینم از هنرنمایی ها ی مامان با پاستیلای آنیسا خانوم :

راستی دخملی ما الان دقیقا 12 تا دندون داره . 4 تا دندون نیششم تقریبا هم زمان تو 16 ماهگیش در اومد دو تا بالا دو تا پایین . الانم دندون نیشاش داره در میاد خدا کنه خیلی اذیت نشه به خاطرشون . یکم مونده دخترمون 14 دندونه بشه فداش شم من . 

خدا همیشه تو دختر ناز و مهربون و خواستنی رو برای ما صحیح و سالم نگه داره فدات شم من مامانی .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نیلوفر
6 شهریور 92 13:05
سلام
خداروشکر که آنیسا جونم خوب شده و ایشالا با بیمه مامان بزرگ هیچوقت مریض نمیشه،وای خدا لباسشو ببین،ماشالا چقده بهش میاد،مبارکت باشه عزیزم
بوس بوسی



وای نیلوفر جونم چقدر ماهی تو به خدا تا پست میزارم برا آنیسا کامنت میزاری مهربون
مهسا مامان نورا
6 شهریور 92 13:37
الهی امین ایشاله که همیشه سالم باشه قشنگ خاله دندونای جدیدت مبارک نورا هم داره دندون 5 و 6ام در میاد حسابی داره اذیت میشه یه عالمه بووووووووس
Piyool (پیووول)
6 شهریور 92 13:38
سلام نی نی ها و مامانای مهربون و بابای سخت کووووووووووش.................ما (piyoooool) اومدیم تا به شما مژده بدیم که وبلاگمون تاسیس شد.............حالا وظیفه شما چیه!.............حتما تشریف بیارین وبمون و از خدماتش لذت ببرید.............حالا ما چیاااااا دارییییم!!..........اگه شیر مرغ تا جووووووووون آدمیزاد!..........شما میتویند اگه دوست داشتید........عکس نی نی تپلیه جوجویی رو بسپارید به ما تاااا ما بهتووووووون یه عکس پستری خوشمل تحویل بدیم.........هوووووووووووووورااااااااااااااااااا!!!...........پس منتظرتوووووووووونییییییییم نی نی ها _____________**___** _____________**___**_________*** * _____________**___**_______**___ **** _____________**__**_______*___** ___** ______________**__*______*__**__ ***__** _______________**__*____*__**___ __**__* ________________**_**__**_**____ ____** ________________**___**__** _______________*___________* ______________*_____________* _____________*____۰_____۰____* _____________*_______@_______* _____________*_______________* _______________*_____v_____* ______________MMMM______* ______________MMMMM__MMMM ____________*MMMMMMMMMMMMM _________*___MMMM_M_MMMMMM _______*______MM__M_M__MMM ______*__________MM_MM_* _____*__________MMM_MMM_* _____*_________MMMM__MM_* ____*__________MMM___MMM* ____*___________________* ____*___________________* ___*____________________* ___*____________________* ___*_______________*_*__* _*________________*__*__* *________________*___*__* *__________________*__*__* _*_________________*_*___* ____*_______________*_*___*
سهیلا مامان آیسا
6 شهریور 92 14:00
عزیززمممممم...چقدر تو نازی خاله.لباس نو ومروادیدات مبارک.ایشالا که همینطوره وبا این کار تا ابد بیمه بشی.با اجازه لینکتون کردم تا بیشتر بیام دیدن این خانوم خشگل.شما هم اگه دوست داشتید بیاین پیشمون
خاله زوزی
6 شهریور 92 23:08
سلام سمیرا جون امیدوارم آنیسای عزیز همیشه سالم و شاد باشه.
مهربان
7 شهریور 92 15:56
ای خاله قربونت برم که حالت خوب شدهان شاالله همیشه سالمو سلامت باشی گلم ایول به هنر مامان سمیرا
maman taraneh
9 شهریور 92 9:58
وای خاله جونم تو خودت گلی چه ناناز تر شده انیسا جونم
الناز مامان ارمیتا
10 شهریور 92 17:54
اخ من فدای این دختر ناز و تمیز بشم که عاشق حمومه