عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

روزهای پاییزی ما با هم

1392/7/17 15:29
نویسنده : سمیرا
1,844 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دلم مامان

پاییز شد . من همیشه عاشق پاییزبودم این روزا حال و هوام خیلی خوبه بخصوص که هوا یکمم سرد شده و قشنگ بوی پاییز تو خیابونا بیاد . قربون دخترم بشم که انقدر عاشق هوای خنکه . توام کلی با  این هوا عشق میکنی از اولم عاشق خنکی بودی عزیزه دلم . دختر زمستونیه منی دیگه مامان فدات شه .

بزار یکم از پیشرفتات بگم دایره لغات آنیسا البته تا اونجا که یادمه :

هر چیزی که بهت میدیم تند تند میگی مسی (مرسی ) انقدر خوشگل میگی که من میمیرم برات روز 20 باز بیشتر میگی مسی مهربونه مامان

تا یه صدای بلند میاد یا خودت دی وی دی رو روشن میکنی یه دفعه صداش میاد تند دستتو میزاری رو قلبتو میگی تسیدم تسیدم (ترسیدم ) آخ قربون قلبت بشم منننننننننننن

تمام کلمات دستوری رو یاد گرفتی و روزی هزار بار به مامان امر ونهی میکنی . بیا ایجا . میشین ایجا . برو . پاژو (پاشو ) . بیدی من ( بده من ) . بییز ( بریز ) .

به نقاشی کشیدن میگی چش ( یعنی چشم چشم دو ابرو بکش )

هر سوالی ازت بپرسیم چه مثبت چه منفی حالت سوالی داشته باشه میگی : نه

فقط وقتی من میگم آنیسا این کارو بکن باشه ؟؟؟ میگی باشی

تمام صدای حیوانات و اعضای بدنتم بلدی

تا از حموم میای تند تند میگی مامان گووووووووش ( یعنی گوش پاک کن بده )

مامان و باباش ( به بابات میگی باباش ) ورد زبونته همش میگی

جی جی ( یعنی سی دی ) عاشق کارتوناتی مخصوصا غار نشینا و رولاکس روزی 100 باز میبینیشون کشتی مارو تلویزیون فعلا برا ما تعطیله

پنگولللل ( تا شروع میشه تند تند میگی پنگوللللللللل ) به عمو پورنگم میگی عموووووووووووو

شعر عمو زنجیر باف که میگیم بخون میگی آباجییییییی بااااااااااااااااااا ( یعنی عمو زنجیر باف  بلههههههه )

رو تابم همش برا خودت تاب تاب ابازیییییییی میخونی فدات شم

از هر جا میخوای بپری  خودت میشمری یککککک دووووووو پججججججج (پنج )

بای بای میکنی . بوس میفرستی . چشمک میزنی و البته زبون درازی میکنی ( عمو رضا یادت داده :) )

شیر که میخوای میپری بغلم میگم آنیسا شی شی نیست تندی پیداش میکنی و میگی اینااااااااااااااااااش و میخندیمن عاشق ایناش گفتنم

همه چیزو پشتت قایم میکنی و میگی کووووووووووو بعد زودی درش میاری و میگی اینااااااش

تا چشمامونو میبندیم من و بابایی یعنی لالا کنیم آنیسا سریع میای اون لبای شیرین تر از عسلتو میزاری رو لبامون یعنی بیدار شید ما م کم طاقتتتتتت

آنیسا بگو دوست دارم : دوووووووووست        آنیسا بگو عاشقتم : عاجقققققققققققق

یه عالمه کاری جدید میکنی اما اینجا همشو نمیتونم بنویسم که مامانی خلاصه اینکه خیلی زود داری بزرگ یشی خیلی زود بعضی وقتها احساس میکنم از تک تک ثانیه هات باید استفاده کنم چون خیلی زود داره میگذره مامانم . نوزاد کوچولوی مامان الان دیگه برا خودش خانومی شده ماشالله . خوب بریم سراغ عکسا دختر قند عسلم :

این اولین لباس پاییزه آنیسا خانوم که دیشب تنش کرد برای اینکه میخواستم ببرمش پارک :

اینم اولین بار که مامان نسرین موهای دخترمو بافت :

چند روز پیش یه دفعه هوس کردم برم امام زاده ایی که 6 سال پیش وقتی هنوز ازدواج نکرده بودم با خالم اینا رفته بودم من عاشق این امام زاده بودم کلی بهم آرامش میداد به بابا گفتم و یه روز صبح منو برد اونجا انقدر جاش سخت بود عمرا فکر نمیکردم پیدا کنم کلی کوچه پس کوچه بود که بعد از 6 سال عوض شده بود و من فقط یه بار رفته بودم همینطوری به بابا آدرس دادم اما در کمال تعجب پیداش کردیم تا لحظه آخر نمیدونستم کجاییم. هیچکس نبود و در قفل از بالکن رفتم درو باز کردم و رفتم تو . کلی آرامش گرفتم . بابا هم عاشق آرامش اونجا شده بود هیچکس نبود فقط سکوت توام کلی از بالکن اونجا خوشت اومد و میدوییدی اینور اونور :

اینم بالکنش :

 راستی عشق مامان روزت مبارک باشه عزیزه دلم . دیروز روز کودک بود برای همین من و بابا برات این سی دی هارو کادو گرفتیم :

و شبش بردیمت پلی هوس رویای کودکانه تو بلوار مولانا خیلی بهت خوش گذشت و کلییییی بازی کردی با بچه ها اینم عکسات :

آخه شیطونه مامان آدم اونطوری میره رو سرسره ؟

فرداشم که بیدار شدیم بابا برامون صبحونه درست کرده بود و کلی مامان ذوق کرد :

آخه بابایی ما عاشقتیم که با احسااااااااااااسقلب

راستی ما دوباره رفتیم شمال با دوستامون . وای که هوا چقدر خوب بود و ما کلی لذت بردیم خنک و خوببببببب . اینم عکسای شمال پاییز 92 :

اینجا وقع رفتن تو جاده وایسادیم چایی بخوریم توام تازه از خواب پاشدی واسه همین موهات بهم ریختس

بعدشم باباش برات یه فرفره خرید که تو عاشقش شدی و کلی از چرخیدنش ذوق کردی و میخندیدی :

عاشق بالکن اونجام قشنگ تو دریاس . با بابا و عمو مهدی و مهیار همش تو بالکن بودی و از هوای محشر اونجا لذت میبردی

اینم تو حیاط ویلای مانی اینا گرفتم ازت :

دوست داریم ما ملوسک فسقلی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان اسما
17 مهر 92 18:25
انیسای خوشگلم لباست چقدربهت میادعزیزم ماه شدی چه موهای خوشگلیسمیراجون یه روز میخورم این دخملتومن


عشقمییییییییییییییییییییییی مامان اسمااااااااااااا
نیلوفر
17 مهر 92 20:03
سلام
وای وای وای هزار ماشالا چه شیرین زبونی شده خوشگل خانوم،آنیسا جونم ایشالا که پیشرفتهات بی پایان باشه عزیزم،نانازی روزت هم مبارک باشه
زیارتتون هم قبول،مامانی این امامزاده کجا هست؟




عزیزه دلم تو همیشه به ما لطف داشتی گلم .
کردان عزیزم تو اتوبان قزوین
مهسا مامان نورا
17 مهر 92 21:08
عزیزم فدای اون دایره لغتت چه شیرین حرف میزنه با مزه فدای نازیات
مامان آوا
18 مهر 92 14:52
سلام آنیسا گلم و مامانی خوش ذوقش خوبین؟سلامتین؟الهیییییییی بگردم خوشگل من چه عکسهای قشنگی.انشالله همیشه به تفریح وگردش عزیزم چرا دیگه به ما سر نمیزنین ؟دوباره بیاین پیشمون خیلی وقته که به ما سر نزدین آ . روی گل وماه آنیسا جونم رو ببوس
مامان آنیسا
18 مهر 92 16:02
عزیزم! موهاشو عکسای آتلیه هم خیلی ناز بو هزار ماشالا حسابی دلبر شده دختریتون
سمیرا مامان پرنیان
19 مهر 92 16:31
خوشگلم روز کودک مبارک خوشتیپ نانازی
ویدا
19 مهر 92 17:09
سلام خوش بحالت که همچین گلی داری خدا حفظش کنه
مامان شاهزاده کوچولو
21 مهر 92 0:21
سلام به سمیرای عزیز ممنونم که به وبم اومدی و مطالب رو با دقت خوندی من قبلا به وبت سر زده بودم ولی بازم اومدم و خوشم اومد از وبت و از دختر گلت موفق باشی بازم میام تو هم بیا
حسین
21 مهر 92 12:59
سلام فداتشم دلم برات یه ذره شده یه مدت نتونستم بیام چقد بزرگ شدی آنیسا همیشه و همه جا بیادت بودم و هستم و دعاگوت شاد باشی و خوشبخت زیر سایه پدر ومادر عید قربون نیستی وگرنه کبابت میکردم قورتت میدادم
یک عدد دختر
21 مهر 92 17:48
سلام سمیرا خانم آنیسا جون خوبه انشالله؟؟ با اینکه وب من با وب شما هیچ ربطی به هم نداره (منظورم اینکه نوع مطالبشون با هم متفاوته)من وب شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید. خبم کنید لطفا
مامان آلما
27 مهر 92 8:56
فدای دختر شیرین زبون. امیدوارم سفر بهتون خوش گذشته باشه
نازنین (مامان پارمین)
9 آبان 92 2:34
همیشه به گردش عزیزم همه عکسای آنیسا جیگر مثل خودش ماه شدن
ملیکا
3 آذر 92 12:47
ببین لینکت کردم تو هم منو بلینک در زمن وبتم حرف نداره!
ملیکا
3 آذر 92 12:55
لینکت کردم منو بلینک
ملیکا
7 آذر 92 13:45
چرا نلینکیدیم؟؟؟