عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

100 روزگی دخملی

1391/4/5 0:26
نویسنده : سمیرا
1,113 بازدید
اشتراک گذاری


آرام چشمهایت را روی هم بگذار. من بیدار میمانم وکابوسها را یکی یکی از اتاقت دور خواهم کرد... فقط سعی کن یک شب خواب آرزوهایت را ببینی

 

عشقمممممممممممم امروز 100 روزه شدی . روزای زندگیت 3 رقمی شد . مرسی که با منی . مرسی که برای منی . مرسی که با وجودت انقدر احساس خوشبختی میکنم . مرسی که تمام آرامش و دلخوشی منی .دوست دارم . خدایا شکرت به خاطر این 100 روز زیبای زندگیم.

بزار از کارات بگم عسلم . جدیدا انقدر صداهای خوشگل از خودت در میاری که نگو عاشق اینی که باهات حرف بزنم و تو شروع کنی برای مامان آغو آغو کردن گل من .عاشق صدای قشنگتم مامانی . انگار داری دردل میکنی . وقتی بغلت میکنم سر کوچولو تو محکم فشار میدی تو بغلم انگار میخوای قایم شی اونوقته که من دلم میخواد زمان وایسه  .نمی دونی چه حس خوبیه . حس اینکه بهم اعتماد داری تو بغلم احساس امنیت و آرامش میکنی . حس  اینکه مواظبتم خیلی مواظبتم . نمیدونم هرچی هست خیلی قشنگه . ناراحت که میشی یا خوابت میاد یا بغل کسی میری غریبی میکنی انقدر خوشگل لبای کوچولوتو ور میچینی که دوست دارم بمیرم برا اون لبات منم تندی میخندونمت که گریه نکنی عشقم .اصلا دوست نداری بخوابی تا دستت و میگیرم زودی زور میزنی بیای بالا و بشینی وقتیم میشینی دوست داری وایسی .قربونت برم آخه خیلی زوده این کارا خانومم شما هنوز خیلی کوچیکی فسقلی مامان .

امروز برای اولین بار یه توپ دادم دستت انقدر ذوق کردی که نگو یه ساعت داشتی باهاش بازی میکردی بعضی وقتا هم یکم ازش مزه میکردی ببینی خوشمزس یا نه اینم عکساش :

قربون بازی کردنت بشم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
5 تیر 91 0:47
100 روزگیت مبارک خاله جون الهی 100ساله بشی


مرسی خاله نسترن بوسسسسسسسسسسسسسس
جوجوهای ناز ما
5 تیر 91 1:00
ناز نازی100 روزگیت مبارک.انشاالله همیشه سالم وشاد باشی گل خاله


مرسی خاله نگارم
نرگسی
5 تیر 91 1:18
مبارکه مبارکه عزیز دلم ایشالله 100 ساله شی گلم .. قربون اون مژه های فر خوردت .. عزیزممممممممممم .. بوسسسسسسسسس


مرسی خاله مهربونم بووووووووووووووس
مرمر
5 تیر 91 1:58
سلام ماشاله خیلی نازه من از تو نی نی سایت شمارو دیدم خوشحالم از دیدنتون



مرسی عزیزه دلم
جوجوهای ناز ما
5 تیر 91 3:09
خاله چلا ما لو جزء دوستای آنیسا لینک نکلدی؟آفلین خاله خوب لینکمون کن


یادم رفته بود عسلمممممممم .الان لینکیدم
مامان بهی
5 تیر 91 9:23
100 روزگیت مبارک آنیساااااا جونننن
بابا توپشوووووو منم می خوامممممممممم
به منم میدی آنیسااااااااا


آره خاله مال تو باشه بوسسسسسسسسسسسسسس عزیزم
مامان دخملی
5 تیر 91 12:05
ای جونم
جیگرتو بخورم


بووووووووووووووس خاله مهربونم
مال ما سه تا
5 تیر 91 13:33
سلام سمیرا جان..چطوری با وب ما اشنا شدی؟با لینک؟؟


من وب شمارو آدرسشو ندارم عزیزم اینجا هم نمیبینم
مال ما سه تا
5 تیر 91 14:06
پس چطوری اومدی نظر دادی؟؟


گلم من انقدر نظراتم زیاده نمیتونم آدرس وبت و پیدا کنم . میشه آدرس وبت و برام بزاری؟
مریم جون
5 تیر 91 14:21
راستی سمیرا جون
من وبتو دوست دارم و بهت سر میزنم تا جریانات آنیسارو دنبال کنم


از بس ماهی خاله
مامان ترانه
5 تیر 91 14:22
عززززززززززیییییییززززززززممممممممم

خیلی شبیه باباشه ...من از روی عکسهای قبلی اینجوری نظر دادم
ماشالله به این خانم طلا
آنیسا جون ترانه من لینکت کرده .....با دخملم دوست میشی ؟ترانه من 52 روزه است


قربونت برم مامان مهربون . ترانه جون و ببوس از طرف من گلم.آنیسا دخمل نازتو لینکش کرد
مریم جون
5 تیر 91 14:22
100 روزگیت مبارک جیگر خاله

ماشالا دخملت خیلی بانمکه سمیرا جونم


چشمات ناز میبینه مریم جونم . مرسییییییییییییییییییی
مامان انیسا
5 تیر 91 15:04
100 روزگیت مبارک عسلم


مرسی خاله جونم
..
5 تیر 91 16:16
مال ماسه تا
5 تیر 91 16:50
اشتباه شد ادرسم گذاشتم عزیزم
نیلوفر
5 تیر 91 20:46
سلام عزییییزم ایشالا همیشه سلامت باشی مبارک باشه 100 روزگیت ایشالا 100 ساله بشی
مال ماسه تا
5 تیر 91 21:21
سلام.مرسی گلم ک اومدی..ی راهنمایی ازت میخوام..چطوری باید به کامنتای دوستام جواب بدم؟؟ بیا تو وبم بگو مرسی عزیز دلم
مال ما سه تا
5 تیر 91 21:37
راستی یادت نره وب ما رو ب بقیه هم معرفی کنی..قربونت برم بابای
مامان اهورا
5 تیر 91 23:33
100 روزگیت مبارک عزیز دلم اون چشمای نازتو خیلی دوست دارماااا همیشه بخند گل ناز
راضیه
6 تیر 91 12:37
سلام خوشمله خاله ایشالا 100 سالگیت نفسم ایشالا که زیر سایتون 100 سال سالم و سلامت باشه
مامان آراد(خاطره)
7 تیر 91 0:34
نفسسسسسسسسسسسسسسسس... 100 روزگیت مبارک... ایشالا عکسای 100 سالگیت..
مامان نفس طلایی
10 تیر 91 9:42
ای جونم چه حس های زیبایی رو توصیف کرده بودی انشالله تولد 1100 سالگیش