عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

اولین سفره خونه رفتن دخترم

1391/4/6 2:28
نویسنده : سمیرا
4,780 بازدید
اشتراک گذاری

قربون شکل ماهت برم امروز با همرفتیم سفره خونه یه جای قشنگ بود سمت جاده چالوس درست کنار رودخونه بود . دایی و دختر دایی بابایی تازه از کیش اومدن بابایی میخواست اونا رو ببره یه دوری بزنن ما هم رفتیم .مامانی ( مامان بابایی ) هم با ما بود . خیلی خوش گذشت . توام دخمل خیلی خوبی بودی و اصلا ما رو اذیت نکردی . تمام مدت داشتی با تعجب اطراف و نگاه میکردی . اینم عکسای امروز :

از سمت راست : دایی امیر . مامانی . عسل . من و تو

بابایی رو نیگا چقدر بد اخلاقه . هی میخندید بهش گفتم جدی باش یه عکس خوشگل بگیرم این شکلی شد مامانی :

بعدش رفتیم عظیمیه با هم جیگر خوردیم . موقع برگشت شما خیلی بی قراری میکردی آخه مامانی شما فقط دوست داری تو ماشین جلو بشینی منم دادمت دایی امیر تا گرفتت تو بغلش آروم شدی و تا خونه خوابیدی . اومدی خونه بردمت حموم تا دختر گلم بد یه پیک نیک نصفه نیمه حسابی تمیز شه بد بره تو تختش لا لا کنه ولییییییییییییی تو 2 شبه خیلی بد میخوابی تا بلاخره ساعت 2 با هزار ترفند مامانی خوابت برد گل من .

شبت بخیر عزیزه دلم خوب بخوابی مامانی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

عروسک نی نی سایت
6 تیر 91 10:36
وای سمیرا من عاشق دخملت شدم خیلی نانازه برات بهترین ها رو آرزو میکنم جیگرم
مامان آرشیدا کوچولو
6 تیر 91 11:53
دخمل نگو طلا بگو شاهزاده تو غصه ها بگو
مامان آرشیدا کوچولو
6 تیر 91 11:55
سمیرا جون خوب لاغر کردی ها آفرین شدی باربی
مامان نيما
6 تیر 91 13:57
عزيزم معل.مه كه خيلي خوش گذشته .راستي اگه خواستي لينكمون كن
مامان ترانه
6 تیر 91 16:38
عزیزم خوش باشید
مامان دخملی
6 تیر 91 17:58
سلام سمیرا جونم همیشه به گردش عزیزم پریناز یکشنبه به امید خدا بدنیا میاد واسمون دعا کن مواظب خودت و آنیسا جونم باش
مینا مامی لیانا
6 تیر 91 20:19
ماشالله به این مامان و بابای خوشگل و نی نی نازشون بوسس برای آنیسا خانم
حسین
6 تیر 91 21:42
سلام دخمل خانم چشای خوشگلت خوب شد انشالله همیشه شاد و سرحال باشی دلتون شاد و لبتون خندون
مامان نیکادل
6 تیر 91 22:58
انشالله همیشه به گردش و تفریح همیشه خوش و شاد باشید بووووس برای آنیسا گلی
مامان آراد(خاطره)
7 تیر 91 0:05
سلام...اولا آفرین سمیرا جون که خوب لاغر کردی... دوما خوشحالم که بهتون خوش گذشته... در ضمن این دخمله جفت باباشه... بعدشا آخه دختر خوب بچه رو شب میبرن حموم تا بد خواب شه... حالا تا 2 شب کشیک بشین...
مریم جون
7 تیر 91 21:59
همیشه به تفریح آنیسا جیگر خوش بگذره سمیرای عزیز
بهار
8 تیر 91 0:04
سلام عزیزم. وبلاگت عالیه. خدا دخترتو واست حفظ کنه و موفق وسلامت باشه یه سوال ؟ عکسهای دخمل گلت مثل اسلاید گوشه وبت نشون داده میشه. منم میخواستم اینکا رو بکنم اما حالت اسلایدی نشد یعنی عکس ها رو که آپلود کردم کجا باید برم تا حالت اسلاید نشون بده. ممنون
fereshteh
9 تیر 91 1:56
سلام عزیزم من همیشه وبلاگتو میبینم نی نی خوشگلی داری به وب منم سر بزن نظر یادت نره مرسی بای.


عزیزم آدرس وبلاگت و برام اشتباه گذاشتی
مامان نفس طلایی
10 تیر 91 9:39
خدا رو شکر خوش گذشته
مامان نیره
12 تیر 91 13:02
آخیش دخترمون بزرگ شده .
مهسا
6 مهر 91 9:23
خوش باشید.راستی رنگ مو که گذاشتی سزت چیه؟خیلی خوشم اومده .