عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

تقویم دخترم

1391/4/9 2:13
نویسنده : سمیرا
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید مامانی که چند وقته وبلاگت و آپ نکردم یه کم سرم شلوغه این روزا . به هر حال معذرت میخوام . چند وقته داری سعی میکنی غلت بزنی ولی هنوز نمیتونی تا نصفه به پهلو میشی بعد که نمیتونی شاکی میشی داد میزنی . قربونت برم آخه هنوز زوده این کارا برا شما . آخ که چقدر تک تک روزایی که باهات میگذرونم شیرینه و دیدن هر کار جدیدی که میکنی بهترین و زیباترین چیز تو دنیاس.

مامانی راستی دادم یکی از خاله ها برات تقویم طراحی کرد امروزم با بابایی و عمو پوریا رفتیم چاپشون کردیم . بین مامان بزرگات تقسیمشون کردیم .انقدر خوششون اومد انقدر ذوق کردن که نگو آخه همه عاشقتن .اینم عکس تقویما :

دیدی چقدر خوشگل شدن عزیزه دلم ؟

مامانی نمیدونم چرا این روزا یکم بد قلق شدی و مدام گریه میکنی اشک منو در اوردی ولی من بازم عاشقتم دوست دارم فرشته من . حتی بد قلقیاتم از هر اتفاقی تو دنیا برا من شیرین تره . آنیسا تو تمام زندگی مایی اینو همیشه بدون .حتی وقتی بزرگ شدی . خیلی بزرگ شدی همسن مامان شدی از الان مامانم بزرگتر شدی اینو بدون تو دختر منی . عشق منی . نفس منی از همه مهمتر همون کوچولوی منی همون کوچولوی دوست داشتنی که بغل من و باباش تنها تکیه گاهشه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نیلوفر
9 تیر 91 10:33
سلام عزیزم
ایشالا که آنیسا جونی زیر سایه مامان و باباش همیشه شاد و سلامت باشه
تقویمام خیلی قشنگه



مرسی نیلوفر جونم
مامان بهی
9 تیر 91 11:02
الهیییییییییییییییی چه تقویم نازیییییییییییییییی اشکال نداره سمیرا جونی خودتو ناراحن نکن خوش بحالت عزیزممممم
مامان دخملی
9 تیر 91 11:59
سلام تقویما خیلی خوشگل هستن . سمیرا جونم من عاشق این جملاتت میشم که واسه آنیسا جونم مینویسی امیدوارم همیشه خوش و سالم باشین
مامان دخملی
9 تیر 91 12:01
راستی خاله فقط یه روز دیگه مونده تا پریناز بدنیا بیاد
جوجوهای ناز ما
9 تیر 91 12:19
چه تقویمای خوشملی بودننننن
مامان ترانه
9 تیر 91 15:45
مبارکه عزیزم چه مامان با سلیقه ای ....سمیرا جون مال دندونشه اگه هر از گاهیی پی پی سبز پر رنگ داره مال درد دندونشه لثه ها و فکش و ماساژ بده ریشه دندون تو رحم تشکیل میشه واسه همین بعضی وقتها پی پی نی نی ها سبزه شیر زیاد بخور گلم
مامان اهورا
9 تیر 91 16:22
عزیزمی تقویمات هم خیلی قشنگن؛مامان سمیرا دستت درد نکنه سمیراجونم چندروز دیگه خوب میشه دیگه زیاد نق نمیزنه ولی آفرین به تحملت ببوس گل دخترو
نسترن(یک عاشقانه آرام)
9 تیر 91 21:25
واااااااااااای چه تقویم خشگلییییییییی مبارکت باشه آنیسای من دست مامان هم درد نکنه
مامان نفس طلایی
10 تیر 91 9:36
ای جونم چقدر تقویمه ناز شده
مامان آراد(خاطره)
10 تیر 91 14:42
جانم...دست مامانی درد نکنه... خیلی قشنک شدن...مبارکت باشه گلم... میبوسمت...
الهه مامان رادین
10 تیر 91 16:39
تقویم خیلی خوشگله البته با وجود عکس ناز آنیسا جون
نسترن(یک عاشقانه آرام)
10 تیر 91 19:24
قربون اون دخملت برم که هروز تا نیام عکساشو نبینم روزم شب نمیشه ببخش منو میرا جون خیلی خیلی درگیر امتحاناتم هستم افتخار لانک کردنتون نداشنم در یولین فرصتانجامش میدم.بوس
مریم جون
10 تیر 91 19:31
چه تقویم نازی و چه دخمل نازی تقویمت مبارک خاله جون
نگار
13 تیر 91 12:47
ممنون از نظرت تو وبلاگم . تز این که سومین بچمه تعجب کرده بودی. ما اینیم دیگه ژنتیکی عشق بچه ایم