عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

کادوهای کیش آنیسا و خریدای من برا دخملم

1391/4/21 0:48
نویسنده : سمیرا
2,256 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت بشم الهییییییییییی که مامان انقدر کم میاد برات مینویسه .خیلی اتفاقها افتاده گلم ولی به خدا خیلی سرم شلوغه توام که اصلا برام وقت نمیزاری کشتی منو .  فدات بشم که یه دقیقه تنها میمونی شروع میکنی به غر زدن تا بیام بغلت کنم آروم نمیشی . برای همین شما همش تو بغل مامانی . اشکال نداره عشقم بزار تا میتونم بغلت کنم و بو بکشم و از لحظه لحظه های وجودت استفاده کنم.تو داری  به نفع من کار میکنی.

مامان بزرگت و عمه گلریزت 1 هفته بود کیش بودن .برا من و تو باباییم سوغاتی اوردن .دست گلشون درد نکنه . عکساشو برات میزارم تا بعدا برات یادگاری بمونه :

 عاشق این عروسکه ایی آخه گوشش صدااا خش خش میده و دمش میکشی آهنگ میزنه :

اینم لباس خوشگلات :

مرسی دست شما درد نکنه بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

خودمم امروز با بابایی رفتیم برات چند تا بادی خوشگل از تهران پاسداران گرفتیم :

بقیشو میزارم تو ادامه مطلب

 

مبارکت باشه خانوم خوشگلم

 

* 5 روز دیگه واکسن دار عشقم الهی بمیرم برات . انقدر دلشوره دارم و نگرانم که نگو . دارم میمیرم از دلواپسی . خدا کنه زیاد اذیت نشی یکی یه دونه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مریم جون
21 تیر 91 11:16
الهی عزیزم ایشالا مبارکش باشه خیلی نازن
مامان نیکادل
21 تیر 91 11:35
مبارکش باشه دست مامان گلت درد نکنه ایشالله خریدای عروست گل خانم
الهه مامان رادین
21 تیر 91 11:46
ماشالا ماشالا مبارکه کادوهات عزیزم همشون خوشگلن ایشالا همرو تو خوشیا تنت کنی عزیزم.....
ادی
21 تیر 91 14:02
وای چه بادی های خوشملللللللللللللللللی.مبارکش باشه
مامان آراد(خاطره)
21 تیر 91 15:10
مبارکت باشه عزیزممممممممممممممممم... ایشالا تو خوشیا بپوشی...خیلی ناناسن... بوسسسسسسسسسسسس
مامان بهی
21 تیر 91 15:28
وای چه لباسای نازی مبارکت باشه عسلمممم
مامان مانی
21 تیر 91 16:05
انیسا جونم لباسات یکی از یکی خوشگل تره مبارکت باشه عزیزم
h
21 تیر 91 19:43
واااای چقد خوشگلن مبارکت باشه آنیسا جوووووووووووون
شادی
21 تیر 91 20:40
واااااای چه قدرنازن ایشاالله مبارکت باشه عزیزم... عروسک خییلییییی قشنگه
جوجوهای ناز ما
21 تیر 91 20:40
شلام جیگل خاله خوفی؟ مفالکت باشه جوجو.خیلی خوشملن.میشه به منم بدی بپوشم؟؟؟ سمیرا لباسا رو بپوشون ازش عکس بگیر.با اجازه ات عکسای آنیسا رو ذخیره می کنم و توی گوشیم میریزم
جوجوهای ناز ما
21 تیر 91 21:26
درود با آخرین اخبار ویژه به روزم.خوشحال میشیم بهمون سر بزنید.سپاس
مامان دخملی
21 تیر 91 21:54
ای جانم مبارکش باشه به سلامتی استفاده کنه
راضیه
22 تیر 91 1:52
قربونت برم خاله جون ایشالا تو شادیا بپوشی گلکم
نیلوفر
22 تیر 91 15:07
سلام واییییی که چه لباسای خوشگلی،مبارکت باشه آُنیسا جونییی،ایشالا همیشه به شادی و خوشی تنت کنی عزیزم بوسسس
مامان امیررسام
23 تیر 91 0:40
سلام دختر نازی داری همون طوری که خواسته بودی رفتم و به انیسا جان رای دادم عزیزم خدا براتون نگهش داره لباسها وعروسکهای خوشگلی هم داره مبارکش باشه پسر منم شهریور 90 بدنیا اومد شما تو وبلاگ من (عاشقانه های من)نظر گذاشتی اینبار بیا به وبلاگ پسرم سر بزن (نگاه عاشقانه )خوشحال میشم لینکم کنی اگر دوست داشتی بگومنم لینکت کنم هزار تا بوس برای آنیسا جون
مامان ترانه
23 تیر 91 17:02
سلام دوست خوبن آنیسا جونو شب قبل واکسن حتما حمام کن تا پوستش نرم باشه قطره و کمپرس هم خودت بهتر میدونی مبارکت باشه آنیسا گلم بوس
مامان انیسا
24 تیر 91 15:10
وای چه لباسای خوشگلی !مبارکت باشه عزیزم
مامان اهورا
24 تیر 91 17:10
ای جون دلم چه لباسای خوشملی داری دستشون درد نکنه هم مامان بزرگ هم بابا و مامان آنیساجونم بوووووووووووووووووووووووووووس بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــووووووووووووووووس
نسترن(یک عاشقانه آرام)
24 تیر 91 22:15
چه خجل بودننننننننن مبارکت باشه خانمی دست مامان بزگو عمه گلریزو مامانی و بابایی هم درد نکنه
نونا
25 تیر 91 14:17
سلام خانومی میشه بگی بادی کارترز از کجای پاسداران و چند گرفتی؟؟؟خیلی ممنون میشمم


عزیزم از مرکز خرید بهارستان دور میدون هروی
دونه ایی 8000 تومن
مامان نفس طلایی
2 مرداد 91 2:00
وای چه خوشملن مبارک باشه