عشق ما آنیساعشق ما آنیسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

♥♥آنیسا فسقلی♥♥

اولین عروسی و نمایشگاه بین المللی

1392/6/24 20:57
نویسنده : سمیرا
1,982 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممم دخملم قربونش برم اولین عروسی زندگیشو رفت . عروسی خاله سحر دوست جون مامانش . کلی  بهمون خوش گذشت ایشالله خوشبخت شه عین ماه شده بود عروسمون . آنیسا خیلی بهش خوش گذشت . کلی رقصید و با بادکنکا بازی کرد . اصلا هم اذیتمون نکرد و کلی به ما هم خوش گذشت . اینم عکسای عروسی :

آنیسا و دایی جونش :

بعدم که اومدیم دخملی بیهوش شد از خستگییییییییییی . تو خواب تمام لباساشو عوض کردم صبح روز جمعه هم با بابایی رفتیم نمایشگاه بین المللی . نمایشگاه کودک و شیرینی و شکلات بود . خیلی خوببببببببببب بود چند تا هم بهتون جایزه دادن که بعدا برات عکسشونو میزارم . اینم عکسای نمایشگاه :

اینجا یه جا بود برای بازی کردن بچه ها غرفه مولفیکس :

اینم آنیسا خانوم تو غرفه نی نی سایت :

اینم آقای دلقک که شما کلی ازش ترسیدی برای همین بابا هم باهاتون عکس انداخت هرچند شما گریت قطع نمیشد . آخه دلقکم انقدر وحشتناک میشه :

البته فرداشم دوباره با عمه گلریز و عسل رفتیم نمایشگاه که ازت عکس ننداختم . خیلی خوش گذشت چند روزه همش اینور اونوریم بعد از نمایشگاهم با عمه اینا رفتیم تجریش رستوران دالون نهار خوردیم :

شما عاشق سیب زمینی سرخ کرده ایی . انقدر حرف زدی و دلبری کردی که نگو یه آقاهه اونجا هی برات بوس میفرستاد موقع اومدن بیرونم بهت یه بادکنک کادو داد.

اومدن بیرون سر میدون تجریش نشستی بودی نمیومدی دیگه  من میمیرم برا نشستنت به خدااااااااااا:

راستیییییییییییییی برای اولین بار برا دخملی لاک زدم به لاک میگه گاک گاک هر روز میگیره دستش میاره میده دستم میگه گاک . دیگه دلم نیومد برات نزنم اینم لاکای دخترم  . هر وقتم راجع به لاکش حرف میزنم ذوق میکنه میخنده .

عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سهیلا مامان آیسا
25 شهریور 92 9:02
همیشه به عروسی وددر عزیزم... قربونت برم پاهات چه خوشگل شده سمیرا جون خدایی دلقکه خیلی وحشتناکه نکن این کارو با دخملیم،گناه داره[
ماهرا
25 شهریور 92 12:54
سلام سمیرا جان خدا برات حفظش کنه .من عاشق آنیسا هستم همیشه میام عکساشو میبینم. . فدای شما مادر به این دلسوزی و عاشق که لحظه لحظه زندگی دخمل نازشو به تصویر میکشه .ایشالا در کنار آقا پیمان و آنیسا جان خوش و پایدار باشی عزیزم.


مرسی عزیرم قربونت برم من مهربون بازم پیشمون بیایاااااا دوست خوبم
نیلوفر
25 شهریور 92 18:27
سلام
خوشگل خانوم همیشه به عروسی،ایشالا خودت عروس بشی ناناز،چقدم تیپش دلبرانه اس خدا،مامانی بچه خب حق داره بترسه والا منم ترسیدم
قربونت بشم که گاک دوس داره و ذوق میکنه،ایشالا همیشه تنت سالم و لبات خندون باشه عزیزم



وایییییی نیلوفر خیلی مهربونی به خداااا.از اینکه میای پیشمون همیشه خوشحال میشم عزیزه دلم باور کن . خاله نیلوفر مهربونم من و انیسا کلی دوست داریم
مهسا مامان نورا
26 شهریور 92 13:12
مهسا.مامان نلی
26 شهریور 92 19:29
عزیزم تو چه نازی.من لینکت میکنم تو هم به مامانی بگو اگه دوست داشت به نلی من سر بزنه و لینکش کنه.بوووس
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
28 شهریور 92 1:35
سلااااااااممم ما اومدیــــــــــــــــــم به به چه دخملی ماشالا ماشالا مرسی بهمون سر زدیـــــــــــــــن همیشه به عروسی و شادی و ددر رفتن الهی طفلک دخملی اون دلقکه ما رو هم ترسوند چه برسه به فسقلی
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
28 شهریور 92 1:38
عزیزم فراموش کردم بگم سایتهایی هستن که میشه عکسهای خوشگل خانوم رو تو قاب بذاری آدرس یکیش اینه http://www.photofacefun.com/
مامان اسما
1 مهر 92 13:49
سمیراجونم ایشالا فسقلی خوشگلت عروس بشه وای که من عاشششششق انیسام چه نازشده هزارماشالا الهی بمیرم چه گریه ای میکنه جاااااااااااااااااااااااانم
بهار
11 مهر 92 1:37
سلام ساخت قالب ویلاگ سفارشی.